Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
luchtstel schroef
Moderator: -Camino Crew-
ik rijd met me getunede p4 nog altijd met b6hs,rijdt iets van een 75 80,start wel heel goed enz,maar heb wel nog een b8hs liggen,zou het beter zijn van deze te gebruiken,of niet,btw ne chipoteur is ne foefelaar,bricoleur,mensen die met foefjes hun problemen proberen te verhelpen,en dit kan wel werken,
Tegetieten loves you all!
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
b7hs of b8hs zou ik toch idd nemen timothy
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Euhm...
Als uwe gaskabel te kort is dan staat u gasklep al open en geeft hem dus constant gas.
Nieuwe binnenkabel kopen, kost 1€ ongeveer en dan kan je hem perfect afstellen, zo is het nogal gevaarlijk hé!
Als uwe gaskabel te kort is dan staat u gasklep al open en geeft hem dus constant gas.
Nieuwe binnenkabel kopen, kost 1€ ongeveer en dan kan je hem perfect afstellen, zo is het nogal gevaarlijk hé!
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
als de kleur goed is van u bougie is dat de juiste bougietimothy.geens wrote:ik rijd met me getunede p4 nog altijd met b6hs,rijdt iets van een 75 80,start wel heel goed enz,maar heb wel nog een b8hs liggen,zou het beter zijn van deze te gebruiken,of niet,btw ne chipoteur is ne foefelaar,bricoleur,mensen die met foefjes hun problemen proberen te verhelpen,en dit kan wel werken,
want die graad als ge em te zwaar neemt zal hij altijd zwart zijn
omdat hij dan zichzelf niet reinigt
heb het ook nog ondervonden stak dan een 1 graad lichter bougie en was gefikst en ging pakken beter vooral in trek
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-