Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
clio-tuning wrote:Een koppeling is een verbinding, bij camino maakt het een verbinding tussen krukas en de vario.
Wanneer je gas geeft, maakt uw motor meer toeren. Doordat er trekveertjes op de koppeling zitten grijpt de koppeling pas aan (op het variohuis) bij x-aantal toeren.
Moest je geen koppeling hebben, dan zou je met een draaiende motor niet kunnen blijven stilstaan voor een rood licht. Door het lage stationair toerental (dus wanneer je zonder gas geven stilstaat voor het rode licht) grijpt de koppeling niet aan en draait de motor in "vrijloop". Dus de motor gaat uw achterwiel niet aandrijven bij het stilstaan.
Moest je geen koppeling hebben, dan zal de motor altijd het achterwiel aandrijven.
Een koppelingstrekker dient op de koppeling van de krukas te trekken. Bvb wanneer je andere trekveertjes zou willen monteren.
Prachtuitleg . Echt bedankt .
En die krijgt ge enkel en alleen met zo'n speciale koppeling trekker los?
Hoe werkt die?
Lucifer wrote:buitenste schroefdraad op de koppeling, "bout" aandraaien met sleutel zodat die tegen krukas duwd en de koppeling af de krukas trekt..
krukas is conisch(spelling?) dwz "kegel"vormig.. zo word de koppeling erop vast gezet
Merci
Dus die bout zit tegen de krukas en de gehele koppelingtrekekr zit vast aan die koppeling zodat je door het aandraaien van die bout, de koppeling lostrekt van de krukas.
Is dat juist?
Als het zo is, dan snap ik alleen nog niet hoe je die trekker vastzet op je koppeling..
Wat verkiezen jullie?
Een Malossi 65cc met Polini uitlaat of Leovinci?
Ik zal een chromen EBR baar tussen mijn kader steken om het plooien tegen te gaan, maar zou ik mijn achterbrug moeten verstevigen ook?
Grtz! Crunk
I am always doing that which I can not do, in order that I may learn how to do it. Pablo Picasso
Crunk wrote:Wat verkiezen jullie?
Een Malossi 65cc met Polini uitlaat of Leovinci?
Ik zal een chromen EBR baar tussen mijn kader steken om het plooien tegen te gaan, maar zou ik mijn achterbrug moeten verstevigen ook?
Grtz! Crunk
het kader zal niet zo snel plooien hoor, en achterbrug verstevigen zal niet écht nodig zijn, maar het is wel aangenamer.
Crunk wrote:Wat verkiezen jullie?
Een Malossi 65cc met Polini uitlaat of Leovinci?
Ik zal een chromen EBR baar tussen mijn kader steken om het plooien tegen te gaan, maar zou ik mijn achterbrug moeten verstevigen ook?
Grtz! Crunk
Chroom EBR baar is vooral optisch, uw kader zal niet plooien met een 65cc
Achterbrug verstevigen doe je wel best... Ik zou voor de Leovince gaan
Je weet nooit he
Bedankt voor het rappe antwoord! Wat zijn de voordelen en nadelen van Leo & Polini?
En een chromen baar vind ik mooi, dus steek ik er zowiezo tussen
En achterbrug versterken komt voor mekaar!
I am always doing that which I can not do, in order that I may learn how to do it. Pablo Picasso
Crunk wrote:Je weet nooit he
Bedankt voor het rappe antwoord! Wat zijn de voordelen en nadelen van Leo & Polini?
En een chromen baar vind ik mooi, dus steek ik er zowiezo tussen
En achterbrug versterken komt voor mekaar!
Leovince, hoge snelheid en goede trek
Polini uitlaat ken ik niet...
Crunk wrote:Je weet nooit he
Bedankt voor het rappe antwoord! Wat zijn de voordelen en nadelen van Leo & Polini?
En een chromen baar vind ik mooi, dus steek ik er zowiezo tussen
En achterbrug versterken komt voor mekaar!
Leovince, hoge snelheid en goede trek
Polini uitlaat ken ik niet...