Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
killingsnake wrote:Zover ik kan zien is de linkse ster een B klasse ster, en de rechtse een fast arrow ster .
de vlakke kanten dienen ter begrenzing. Bij een B klasse vario heb je 2 kanten welke afgevlakt zijn, bij A klasse maar 1. Door dit kan je op een a klasse geen B ster monteren omdat er een beetje metaal in de weg zit (dit kan natuurlijk makkelijk worden weggenomen). Een fast arrow ster heeft dezelfde tekening als een A klasse omdat je ze dan op beide klokken kan monteren
Dus de rechtse de fast arrow kan ik best behouden en andere verkopen fzo
Het feit dat deze trager optrekt is niet waar.
De bedoeling van een Fast arrow ster is om het bereik van de voorvario te vergroten. Om dit te kunnen benutten moet je de riem met deze ster vast draaien tot de riem niet meer slipt.(dus niet tot op het uiterste vastdraaien)
Welke sproeier moet ik in mijn carburateur zetten en welke gewichtjes in de vario bij de volgende setup:
Dr65
Org carb
Org luchtfilter
Leovinci uitlaat
6 bill vario
ik heb pas nieuwe varioloodjes gestoken (de helft origineel en de andere helft fast arrow)
50cc clinder en sito uitlaat.
kan het zijn dat mijn camino dan trager gaat rijden?
kweet het niet precies of lijkt het maar?
Lucamino wrote:Welke sproeier moet ik in mijn carburateur zetten en welke gewichtjes in de vario bij de volgende setup:
Dr65
Org carb
Org luchtfilter
Leovinci uitlaat
6 bill vario
proberen is het antwoord maar waarschijnlijk een 78 maar je moet alles perfect afstellen
Lucamino wrote:Welke sproeier moet ik in mijn carburateur zetten en welke gewichtjes in de vario bij de volgende setup:
Dr65
Org carb
Org luchtfilter
Leovinci uitlaat
6 bill vario
proberen is het antwoord maar waarschijnlijk een 78 maar je moet alles perfect afstellen
Ja maar ik bedoel wat de basis is waar ik mee zou moeten beginnen.
racer wrote:ik heb pas nieuwe varioloodjes gestoken (de helft origineel en de andere helft fast arrow)
50cc clinder en sito uitlaat.
kan het zijn dat mijn camino dan trager gaat rijden?
kweet het niet precies of lijkt het maar?
mijn mino vliegt direct in gang maar de motor draait heeeelemaal niet regelmatig, en ik denk dat de piston ook tegen mn bougie klopt, of zo lijkt het toch alleszins...het maakt dan een luide 'tik'... hoe los ik dit probleem op? ik vind het niet hoor... kheb mn ontsteking al opnieuw ingesteld, mn carbu uitgekuist maar dad deed niks..
jerre caers wrote:mijn mino vliegt direct in gang maar de motor draait heeeelemaal niet regelmatig, en ik denk dat de piston ook tegen mn bougie klopt, of zo lijkt het toch alleszins...het maakt dan een luide 'tik'... hoe los ik dit probleem op? ik vind het niet hoor... kheb mn ontsteking al opnieuw ingesteld, mn carbu uitgekuist maar dad deed niks..
groeten jeroen
mijn camino maakt ook zo'n geluid, maar het is niet van de piston die tegen de bougie komt.
het komt van de vario af, het schijnt dan dat de naaldlagers versleten zijn.
jerre caers wrote:mijn mino vliegt direct in gang maar de motor draait heeeelemaal niet regelmatig, en ik denk dat de piston ook tegen mn bougie klopt, of zo lijkt het toch alleszins...het maakt dan een luide 'tik'... hoe los ik dit probleem op? ik vind het niet hoor... kheb mn ontsteking al opnieuw ingesteld, mn carbu uitgekuist maar dad deed niks..
groeten jeroen
als uw piston tegen de culasse 'tikt' moet je een voetpakking bijsteken, dat zou de oplossing moeten zijn.
klingelen kan ook uit de voorvario komen, dus de koppeling/startschoentjes, heel die handel wil wel eens
rammelen
omdat je het vliegwiel eraf gehaald hebt om onsteking te regelen, die schroef moet ook goe vaststaan, want
geeft ook een geratel als dat niet deftig vast staat.
volgens mij is het iets met de ontsteking... ik denk dat ze te laat gebeurd... (naaldlagers zijn toch die plastieken V-vormige dingen tussen uw ster he??)
maar volgens mij zien jullie het nog te rooskleurig in, hij draait echt gewoon letterlijk als "pof pof pof TING, pof pof pof pof..." echt heeeeel traage ontsteking, soms geen. en als ik aan de gas kom dan reageert hij niet eens.....
Ik heb even een vraagje, mijn camino start en draait stationair, als ik een beetje gas geef dan hoor je dat de motor meer toeren gaat draaien maar als ik er ga opzitten wil die maar niet rijden en valt die altijd stil. Het is begonnen nadat ik gewoon was aan het rijden en na een halve kilometer viel die stil. Ik liep mijn camino weer in gang maar kon enkel 5 kilometer per uur rijden en daarna viel die stil als ik wat harder wou rijden.
Yogu wrote:Ik heb even een vraagje, mijn camino start en draait stationair, als ik een beetje gas geef dan hoor je dat de motor meer toeren gaat draaien maar als ik er ga opzitten wil die maar niet rijden en valt die altijd stil. Het is begonnen nadat ik gewoon was aan het rijden en na een halve kilometer viel die stil. Ik liep mijn camino weer in gang maar kon enkel 5 kilometer per uur rijden en daarna viel die stil als ik wat harder wou rijden.