het mooiste resultaat heb je door te laten parelstralen, maar dat kost een paar centen, wasbenzine, staalborsteltjes,staalwol en wat polierpasta, en bakken geduld is ook een optie jij kiestsandercamino wrote:hey, hoe kan je je motor als nieuw maken?
ik heb hetover het uitzicht, met wat of hoe kan je het oppoetsen ofzo?
d
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
-
- -= Advanced Member =-
wat houd parrallelstralen in en hoeveel kost dat ongeveer?den Ives wrote:het mooiste resultaat heb je door te laten parelstralen, maar dat kost een paar centen, wasbenzine, staalborsteltjes,staalwol en wat polierpasta, en bakken geduld is ook een optie jij kiestsandercamino wrote:hey, hoe kan je je motor als nieuw maken?
d
waar zou ik dat kunnen laten doen?
en over dat bakken, zou je me een pb willen stuuren met alle stappen in ?
alvast bedankt ives
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
Of door iemand laten parelstralen of zelf een cabinetje kopen (ik heb mijzelf een kleintje gekocht voor iets van een 120 euris)
Camino <33 FOR EVER !! Tuned or not
-
- -= Advanced Member =-
maar wat houd dat in is het als zandstralen?YaMaGa wrote:Of door iemand laten parelstralen of zelf een cabinetje kopen (ik heb mijzelf een kleintje gekocht voor iets van een 120 euris)
- MrFasterke
- -= Advanced Member =-
die bedoeld daat je er heeel veeeel geduld voor moet hebben voordat je een mooi resultaat hebt.. je moet j motor ni bakke esandercamino wrote:wat houd parrallelstralen in en hoeveel kost dat ongeveer?den Ives wrote:het mooiste resultaat heb je door te laten parelstralen, maar dat kost een paar centen, wasbenzine, staalborsteltjes,staalwol en wat polierpasta, en bakken geduld is ook een optie jij kiestsandercamino wrote:hey, hoe kan je je motor als nieuw maken?
d
waar zou ik dat kunnen laten doen?
en over dat bakken, zou je me een pb willen stuuren met alle stappen in ?
alvast bedankt ives
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
google is je beste vriend sander ...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glasparelstralen" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Glasparelstralen" onclick="window.open(this.href);return false;
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
Voor een revisie : welke dichtingspasta gebruiken jullie om tussen de carters extra te doen? en tot welke temperatuur?
Bedankt
Bedankt
-
- -= Advanced Member =-
deet ik ik kwam op een schilderij uit :s maar bedanktYaMaGa wrote:google is je beste vriend sander ...
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
Niemand?YaMaGa wrote:Voor een revisie : welke dichtingspasta gebruiken jullie om tussen de carters extra te doen? en tot welke temperatuur?
Bedankt
Ik deed daar gewooon een pakking tussen. Waarom zou je dan nog extra rommel ertussen doen?
Dicht is dicht.
Dicht is dicht.
-
- -= Advanced Member =-
mocht de pakking niet goed dicht zijn ofzo?Remko wrote:Ik deed daar gewooon een pakking tussen. Waarom zou je dan nog extra rommel ertussen doen?
Dicht is dicht.
om zeker ten zijn dat dicht echt dicht is
-
- -= Advanced Member =-
hey, een vraagje: hoe krijg je het witte scherm van het bloklicht af?
ik krijg het er maar niet af en ik weet niet waar of hoe het eraf zou gaan.
witte scherm? leg uitsandercamino wrote:hey, een vraagje: hoe krijg je het witte scherm van het bloklicht af?
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
sandercamino wrote:mocht de pakking niet goed dicht zijn ofzo?Remko wrote:Ik deed daar gewooon een pakking tussen. Waarom zou je dan nog extra rommel ertussen doen?
Dicht is dicht.
moest je er tog nog tussen willen smeren
ik gebruik altijd deze http://www.mokix.be/ArticleList.aspx?zo ... schrijving wat naar beneden schrollen tot dat je 85019 PAKKING VLOEIB.DIRKO SILOC 100gr € 14,90 ziet
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
Ok thnx , staat er toevallig niets op van welke temperaturen deze geld - ... tot + ...?tom vdp wrote:sandercamino wrote:mocht de pakking niet goed dicht zijn ofzo?Remko wrote:Ik deed daar gewooon een pakking tussen. Waarom zou je dan nog extra rommel ertussen doen?
Dicht is dicht.
moest je er tog nog tussen willen smeren
ik gebruik altijd deze http://www.mokix.be/ArticleList.aspx?zo ... schrijving wat naar beneden schrollen tot dat je 85019 PAKKING VLOEIB.DIRKO SILOC 100gr € 14,90 ziet