Nee, want hetgeen wat je met hittebestendige verf verft, gaat nog altijd warm worde he50cc wrote:Als je iets met hitte bestendige verf verft kun je dan daarna er gewone over doen
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
is ook waarstijn187 wrote:Nee, want hetgeen wat je met hittebestendige verf verft, gaat nog altijd warm worde he50cc wrote:Als je iets met hitte bestendige verf verft kun je dan daarna er gewone over doen
gaan met die banaan
Beste,
Ik heb 2 camino's. 1 ervan is verzekerd. maar deze ging niet goed meer. viel altijd stil. maar ik had een andere camino. die 2 jaar had stil gestaan. alles daarvan er onder gestoken. draaide na zo een 100 meter. liep echt perfect voor zo lang te hebben stilgestaan. ging mooi 55-60. na zo een 5Km te gereden hebben. en uit een aardeweg gekomen te zijn was het plots na 3mm gas geven alles toe. hij viel dan gewoon uit. (ik zit met snelgas) ik heb al de carbu eens uitgekuist met luchtrdruk (door luchtschroef) en al eens met carbu kuiser ook door luchtschroef en door lucht inlaat. dan kan ik zo een 100 rijden. en ik rem en wil weer aanzetten en het is al gedaan. dan is het weer 2-3mm gas en als ik meer geef is het net of ik trek aan de decompressie hendel. dan valt hij gewoon stil. wat kan dit zijn. hij reed echt super goed. en ik dacht eerst dat het mijn nafte zou zijn die bija op was. ik ben gaan tanken maar dat was het dus niet. En de nafte loopt ook goed uit het darmpje.
WAT OH WAT KAN DIT ZIJN? WIE HELP MIJ?
Groeten matthias
Ik heb 2 camino's. 1 ervan is verzekerd. maar deze ging niet goed meer. viel altijd stil. maar ik had een andere camino. die 2 jaar had stil gestaan. alles daarvan er onder gestoken. draaide na zo een 100 meter. liep echt perfect voor zo lang te hebben stilgestaan. ging mooi 55-60. na zo een 5Km te gereden hebben. en uit een aardeweg gekomen te zijn was het plots na 3mm gas geven alles toe. hij viel dan gewoon uit. (ik zit met snelgas) ik heb al de carbu eens uitgekuist met luchtrdruk (door luchtschroef) en al eens met carbu kuiser ook door luchtschroef en door lucht inlaat. dan kan ik zo een 100 rijden. en ik rem en wil weer aanzetten en het is al gedaan. dan is het weer 2-3mm gas en als ik meer geef is het net of ik trek aan de decompressie hendel. dan valt hij gewoon stil. wat kan dit zijn. hij reed echt super goed. en ik dacht eerst dat het mijn nafte zou zijn die bija op was. ik ben gaan tanken maar dat was het dus niet. En de nafte loopt ook goed uit het darmpje.
Groeten matthias
Volg mijn project, 3 Camino's in 1 keer maken
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 31635.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 31635.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien zit uw nafttank vol vetzakkerij? Dan kan je carbu nog vaak kuisen
hoeveel kost zo'n chroom rekje
voor vanachter erop te zetten?
- bart tyskens
- -= Advanced Member =-
Dat groen kabelke voor remlicht
is dat de bedoeling dat dat vanvoor los hangt
en nergens aangesloten is?
caminocaminocaminocaminocamino
ParmaparmaparmaparmaparmaparmaKit
As em zo lang heeft stilgestaan ze best uwe carb en u tank is uitkuise. Tutorial carb uitkuise staat op het forum, en voor u tank, ff afhale en wa moerkers en naft indoen en goe schuddetunigmath wrote:Beste,
Groeten matthias
http://www.bromfietsenkurt.be/camino_onderdelen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;racer wrote:hoeveel kost zo'n chroom rekje
32euro
as ge geen licht hebt met ingeboud remlicht moet het nie aangeslote zijn.bart tyskens wrote:Dat groen kabelke voor remlicht
- bart tyskens
- -= Advanced Member =-
Maar in u achterlicht dat bovenste lampkestijn187 wrote:as ge geen licht hebt met ingeboud remlicht moet het nie aangeslote zijn.bart tyskens wrote:Dat groen kabelke voor remlicht
is toch remlicht ofniet?
Ja, ma bij de meeste is da nie aangeslote, ge moet daar ook ne speciale remkabel voor hebbe die dan ook op uw remlicht aangeslote zit, zo ene --->http://www.camino-parts.nl/a-27076199/s ... ing-zwart/bart tyskens wrote:Maar in u achterlicht dat bovenste lampkestijn187 wrote:as ge geen licht hebt met ingeboud remlicht moet het nie aangeslote zijn.bart tyskens wrote:Dat groen kabelke voor remlicht
is toch remlicht ofniet?
- bart tyskens
- -= Advanced Member =-
Dat ding heb ik wel denk ik
Is remlicht verplicht op een camino a-klasse?
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
nee remlicht is niet verplicht op oude brommers
wel een achterlicht dat brand hé
wel een achterlicht dat brand hé
Camino <33 FOR EVER !! Tuned or not