Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Handleidingen, documenten en sticky's voor Honda Camino PA50

Moderator: -Camino Crew-

Wat vind je van deze handleiding?

GOED
24
100%
SLECHT
0
No votes
 
Total votes: 24

funofdriving
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 14
Joined: 03 Jun 2012, 01:00
Location: limburg

Re: meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Post by funofdriving »

Hallo Gobien,

Bedankt voor het snelle antwoord.
Ik ga het morgen uittesten.

Vriendelijke groeten
funofdriving
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 14
Joined: 03 Jun 2012, 01:00
Location: limburg

Re: meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Post by funofdriving »

Hallo Gobien,

Ik heb de motor warm laten draaien en daarna de luchtstelschroef op 3 halve toeren uitgedraaid.
Hij is toen stilgevallen en wilt niet meer terug starten...

vriendelijke groeten
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 6038
Joined: 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Re: meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Post by GoBieN »

Op hoeveel stond de schroef?
originele sproeier en originele luchtfilter?
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4107
Joined: 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Post by camino_expert »

carbu
de lucht
2 hele en een halve toer
;)
honda camino forever
funofdriving
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 14
Joined: 03 Jun 2012, 01:00
Location: limburg

Re: meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Post by funofdriving »

Hallo Gobien,

De luchtstelschroef stond op 3 hele toeren (dus 6 halve ) en toen heb ik hem verder ingedraaid naar 3 halve toeren,maar toen viel de motor stil.
Ja,ik heb een originele sproeier (75) en luchtfilter.

vriendelijke groeten
funofdriving
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 14
Joined: 03 Jun 2012, 01:00
Location: limburg

Re: meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Post by funofdriving »

Hallo camino_expert,

Ik zal die 2,5 toeren eens proberen.Dank je voor de moeite.Ik zal jullie laten weten hoe het verder loopt.

vriendelijke groeten
funofdriving
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 14
Joined: 03 Jun 2012, 01:00
Location: limburg

Re: meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Post by funofdriving »

Mijn camino start nu terug en draait goed op de poot bij gasgeven.

Ga dit weekend kijken hoe hij rijdt.Alvast bedankt!

vriendelijke groeten
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4107
Joined: 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Post by camino_expert »

funofdriving wrote:Mijn camino start nu terug en draait goed op de poot bij gasgeven.

Ga dit weekend kijken hoe hij rijdt.Alvast bedankt!

vriendelijke groeten
graag gedaan :wink:
honda camino forever
funofdriving
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 14
Joined: 03 Jun 2012, 01:00
Location: limburg

Re: meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Post by funofdriving »

Hallo allemaal,

Mijn camino rijdt terug goed en de bougie heeft een koffie-met-melk-kleur bij 3 toeren uit (luchtstelschroef).

Dat zit dus goed.Hartelijk bedankt voor jullie hulp!

vriendelijke groeten
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4107
Joined: 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: meest voorkomende problemen en mogelijke oplossing

Post by camino_expert »

funofdriving wrote:Hallo allemaal,

Mijn camino rijdt terug goed en de bougie heeft een koffie-met-melk-kleur bij 3 toeren uit (luchtstelschroef).

Dat zit dus goed.Hartelijk bedankt voor jullie hulp!

vriendelijke groeten
graag gedaan
geniet ervan ;)
honda camino forever
Post Reply