Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
trekveren
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: trekveren
een koppeling trekker en een punttang en de klasieke steek en dopsleutels
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Re: trekveren
kan niemand zo filmpjes maken van hou je dingen verandert enzo gelijk trekveren veranderen
gaan met die banaan
Re: trekveren
Gewoon proberen, is echt niet zo moeilijk.
Met een hamer past ALLES!
Ben's crosser project :
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 28611.html
Ben's crosser project :
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 28611.html
Re: trekveren
Als je een koppeling-trekker in je bezit hebt, is het rap gebeurt
om uw veertjes te veranderen.
om uw veertjes te veranderen.
Re: trekveren
En als je da ni hebt hoe moet ik dan doenborgharen wrote:Als je een koppeling-trekker in je bezit hebt, is het rap gebeurt
om uw veertjes te veranderen.
gaan met die banaan
Re: trekveren
50cc wrote:En als je da ni hebt hoe moet ik dan doenborgharen wrote:Als je een koppeling-trekker in je bezit hebt, is het rap gebeurt
om uw veertjes te veranderen.
niet aan beginnen dan je trekt alles krom als je er met een hamer en schroevendtaaiers aan begint
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Re: trekveren
heb ééneden Ives wrote:50cc wrote:En als je da ni hebt hoe moet ik dan doenborgharen wrote:Als je een koppeling-trekker in je bezit hebt, is het rap gebeurt
om uw veertjes te veranderen.
niet aan beginnen dan je trekt alles krom als je er met een hamer en schroevendtaaiers aan begint
gaan met die banaan
Re: trekveren
Nice gerief is da! Heb me ook pas één aangeschaft.
Re: trekveren
de welke steek ik het best die van 1,6mm+1,8mm+2,0mm voor het beste resultaat
gaan met die banaan
Re: trekveren
da hij goe optrekt de zwarte - geel of witte50cc wrote:de welke steek ik het best die van 1,6mm+1,8mm+2,0mm voor het beste resultaat
gaan met die banaan
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: trekveren
Is voor elke setup verschillend.
Testen is weten...
Je kan zodanig straffe steken dat je koppeling zelfs niet meer aangrijpt. Dus volle toeren en nog niet willen vertrekken, dat wil je niet natuurlijk.
Je koppeling moet aangrijpen op het toerental waarop het meeste power beschikbaar zijn. Maar zoals reeds gezegd, dat is voor elke setup anders.
Succes!
Testen is weten...
Je kan zodanig straffe steken dat je koppeling zelfs niet meer aangrijpt. Dus volle toeren en nog niet willen vertrekken, dat wil je niet natuurlijk.
Je koppeling moet aangrijpen op het toerental waarop het meeste power beschikbaar zijn. Maar zoals reeds gezegd, dat is voor elke setup anders.
Succes!
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Re: trekveren
Setup malossi leo of promaclio-tuning wrote:Is voor elke setup verschillend.
Testen is weten...
Je kan zodanig straffe steken dat je koppeling zelfs niet meer aangrijpt. Dus volle toeren en nog niet willen vertrekken, dat wil je niet natuurlijk.
Je koppeling moet aangrijpen op het toerental waarop het meeste power beschikbaar zijn. Maar zoals reeds gezegd, dat is voor elke setup anders.
Succes!
gaan met die banaan
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: trekveren
Leuk om te weten, maar testen is weten...50cc wrote:Setup malossi leo of promaclio-tuning wrote:Is voor elke setup verschillend.
Testen is weten...
Je kan zodanig straffe steken dat je koppeling zelfs niet meer aangrijpt. Dus volle toeren en nog niet willen vertrekken, dat wil je niet natuurlijk.
Je koppeling moet aangrijpen op het toerental waarop het meeste power beschikbaar zijn. Maar zoals reeds gezegd, dat is voor elke setup anders.
Succes!
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html