Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Nummerplaat

Alle nieuwtjes en mededelingen.

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply

Wat vind jij van dit "voorstel"?

Goed
20
25%
Slecht
49
61%
Geen mening
11
14%
 
Total votes: 80

User avatar
crazycamino
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1312
Joined: Fri 31 Dec 2004, 17:37

Re: Nummerplaat

Post by crazycamino »

clio-tuning wrote:
En nummerplaat "eraf gevallen" onderweg, zo goed gelovig zijn die mensen ook nimeer hoor.
nogtans al voorgehad met de moto :d
User avatar
crazycamino
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1312
Joined: Fri 31 Dec 2004, 17:37

Re: Nummerplaat

Post by crazycamino »

Stoffn_be wrote:Hoop dat ze geen geld meer zullen hebben om die nieuwe regeling in te voeren
en dan weer belastingen verhogen zodat ze toch da geld hebben,ik ken da :roll:
User avatar
T.G.T.
-= Forum Slet =-
-= Forum Slet =-
Posts: 4619
Joined: Thu 19 Jan 2006, 12:00
Location: 100% Mechelen
Contact:

Re: Nummerplaat

Post by T.G.T. »

kben gisteren inog is in holland geweest, en brommers tegengekomen met die grote nrplaten :sick:
trekt op niks, veel te groot, zelfs voor op booster, laat staan voor op e camino,
booster gezien waarvan de nrplaat zijn spatbord vervangde gelijk
:lol:
zijn wel degelijk veel te groot die nrplaten :?
Tegetieten loves you all! :lol:
User avatar
Martin
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2324
Joined: Wed 01 Jun 2005, 23:36
Location: Beringen

Re: Nummerplaat

Post by Martin »

Verbruik gaat omhoog door die plaat :p
User avatar
sam66
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2185
Joined: Sun 13 Nov 2005, 18:06
Location: torhout
Contact:

Re: Nummerplaat

Post by sam66 »

Vorig jaar stonden bij de flikken een resem combi's/ moto's en scooters die nooit gedraait hadden, ze hadden ze enkel gekocht omdat ze geld over hadden :|
alex4421
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 673
Joined: Wed 02 May 2007, 15:34
Location: ergens in nergens

Re: Nummerplaat

Post by alex4421 »

dat bedoel ik ook !! de veiligheid verbetren kan ook zonder er geld aan te verdienen !! punt uit ja
regelementen voor fabrikanten verstrengen, wegen verbeteren ....
User avatar
Niellez
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1103
Joined: Sat 29 Jul 2006, 17:08
Location: Koersel-Beringen
Contact:

Re: Nummerplaat

Post by Niellez »

alex4421 wrote:dat bedoel ik ook !! de veiligheid verbetren kan ook zonder er geld aan te verdienen !! punt uit ja
regelementen voor fabrikanten verstrengen, wegen verbeteren ....
wegen verbeteren gaat geen 50meter schelen in remafstand als die persoon 200+ rijdt waar je 120 mag :idea:

trial and error, laat ze eens voelen dat ze verkeerd toen door hen te kwetsen waar het het meest pijn doet, in de geldbeugel

kheb er niks op tegen.
Wait for it, Wait for it... LEGENDARY!

Prestige? Anyone?
User avatar
crazycamino
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1312
Joined: Fri 31 Dec 2004, 17:37

Re: Nummerplaat

Post by crazycamino »

Niellez wrote:
alex4421 wrote:dat bedoel ik ook !! de veiligheid verbetren kan ook zonder er geld aan te verdienen !! punt uit ja
regelementen voor fabrikanten verstrengen, wegen verbeteren ....
wegen verbeteren gaat geen 50meter schelen in remafstand als die persoon 200+ rijdt waar je 120 mag :idea:

trial and error, laat ze eens voelen dat ze verkeerd toen door hen te kwetsen waar het het meest pijn doet, in de geldbeugel

kheb er niks op tegen.
maar het zou wel een pak veiliger zijn voor motorrijders,vantijd moetek nen omweg nemen omda bepaalde wegens levensgevaarlijk zijn :roll:
User avatar
Niellez
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1103
Joined: Sat 29 Jul 2006, 17:08
Location: Koersel-Beringen
Contact:

Re: Nummerplaat

Post by Niellez »

Crazycamino, dat is dan weer iets anders, maar die slechte wegen hebben ook weer een positief effect volgens mij


en slim iemand gaat dat snelheid minderen en veiliger rijden.. Tegenover fluiserasfalt dat zo goed bolt dat je niet doorhebt dat je 50km/h te snel rijdt etc..


voor motto's is het inderdaad véééél gevaarlijker, maar je kan nu eenmaal niet met iedereen rekening houden.

Sommige wegen zijn inderdaad wel in te slechte staat (putten, bulten, etc) maar da's gwn een kwestie van onderhoud van de gemeente, en de politie kan daar niets aan doen.

Trouwens, normaal krijgt iedereen een maandelijks gemeenteblad in de brievenbus waar je op de laatste pagina een gebrek aan het wegdek kan aangeven. Maak hier dan eens gebruik van.
(als je dit niet hebt kan je ook gewoon een brief schrijven aan de gemeente)
Wait for it, Wait for it... LEGENDARY!

Prestige? Anyone?
User avatar
crazycamino
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1312
Joined: Fri 31 Dec 2004, 17:37

Re: Nummerplaat

Post by crazycamino »

gij peist dat de gemeente daar iet aan doet,goed hun zakke vullen ja :roll: en op sommige plaatsen leggen ze in bochten expres slechte wegen,zogezegt omdat er te rap moto's doro gaan,goed om nog harder op u kloten te gaan :roll:
en al die slechte wegens en verkeersdrempel hebben trouwens ook nog een slecht effect op de vervuiling :!:
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: Nummerplaat

Post by clio-tuning »

Terug een beetje ontopic komen jongens...

Tgaat hier over het willen invoeren van de nummerplaat... :P
alex4421
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 673
Joined: Wed 02 May 2007, 15:34
Location: ergens in nergens

Re: Nummerplaat

Post by alex4421 »

willen ? tegen 2010 s het verplicht staat dus al vast :cry2:
User avatar
Ganja
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 854
Joined: Mon 04 Oct 2004, 19:42
Location: Zelem (West-Limburg)

Re: Nummerplaat

Post by Ganja »

Volgens mij gaan er op die manier ook wel veel meer opgevoerde brommers verdwijnen uit het verkeer, indien er fikse boetes staan op snelheidsoverschrijdingen (vb 3 keer flitsen tegen 70 met B klasse -> kubus van 5cm op 5cm :-D ). Alleen die platen gaan weer op niets trekken he zodat het je hele brommer/scooter zijn look om zeep helpt. Diegene die nu van hun 'tak maken' zijn garantie de mensen die niet legaal willen rijden en daarom moeilijk doen. 50 rijden is soms nog te snel zoals als er een fietser of voetganger ofz voor je in rijd en je plots moet stoppen of ontwijken, je zal het verschil wel merken/voelen met 70. Rij gewoon legaal met je dagelijkse brommer/scooter en dan gaan ze je niet moeten flitsen behalve in zone 30 maar nu moet je ook op bepaalde plaatsen 30 rijden of 25 in een speelwijk/straat als ik me niet vergis? Wil je dan toch lekker sneller gaan, pak een tweede brommer om er sprinter of dergelijks van te maken zoals er zovelen doen.

greetz
Burn rubber, not your soul

Proud to ride the best 2stroke moped ever made
User avatar
kristof caminolover
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 971
Joined: Tue 04 Dec 2007, 17:25

Re: Nummerplaat

Post by kristof caminolover »

Ganja wrote:Volgens mij gaan er op die manier ook wel veel meer opgevoerde brommers verdwijnen uit het verkeer, indien er fikse boetes staan op snelheidsoverschrijdingen (vb 3 keer flitsen tegen 70 met B klasse -> kubus van 5cm op 5cm :-D ). Alleen die platen gaan weer op niets trekken he zodat het je hele brommer/scooter zijn look om zeep helpt. Diegene die nu van hun 'tak maken' zijn garantie de mensen die niet legaal willen rijden en daarom moeilijk doen. 50 rijden is soms nog te snel zoals als er een fietser of voetganger ofz voor je in rijd en je plots moet stoppen of ontwijken, je zal het verschil wel merken/voelen met 70. Rij gewoon legaal met je dagelijkse brommer/scooter en dan gaan ze je niet moeten flitsen behalve in zone 30 maar nu moet je ook op bepaalde plaatsen 30 rijden of 25 in een speelwijk/straat als ik me niet vergis? Wil je dan toch lekker sneller gaan, pak een tweede brommer om er sprinter of dergelijks van te maken zoals er zovelen doen.

greetz
speelwijk is 20 km/uur ;)
Image
stevend
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 149
Joined: Sun 10 Apr 2005, 15:31
Location: Edegem

Re: Nummerplaat

Post by stevend »

ik ben ook wel voor zo'n nummerplaat, het enige wat ze dan zoude moete aan passen is dat B-klasse officieel 50 mag die 5 per uur lijke ni veel maar maakt het rijde op straat naar mijn mening wel veiliger als ja gewoon mee kunt met de auto's en niet constant op te smalle stukke van u sokke word gerede door ongeduldige chauffeurs
Post Reply