Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Gezocht: Sponsors voor de site.

Alle nieuwtjes en mededelingen.

Moderator: -Camino Crew-

Guest

Post by Guest »

probeer een inzamel actie van al de gebruikers van deze site ieder nen euro ofzo geven dan ebt ge terug ewa geld this ma een voorstel e :?
User avatar
Vlamino_Ivekuh
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 680
Joined: Wed 31 Dec 2003, 11:22

Post by Vlamino_Ivekuh »

maakt een lidkaart :lol: :lol:

5EUR om een authentieke camino-tuning lidkaart te ontvangen.. en maakt dan ne exclusieve tuning pagina waar ge alleen kunt inlogge mee ne nummer dieje ge alleen krijgt bij een lidkaart :lol:

ok laat maar..
User avatar
ChasaH
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-
Posts: 537
Joined: Wed 21 Apr 2004, 20:39
Location: Jeuk (Gingelom)

Post by ChasaH »

Vlamino_Ivekuh wrote:maakt een lidkaart :lol: :lol:

5EUR om een authentieke camino-tuning lidkaart te ontvangen.. en maakt dan ne exclusieve tuning pagina waar ge alleen kunt inlogge mee ne nummer dieje ge alleen krijgt bij een lidkaart :lol:

ok laat maar..
Ik vind da nog geen slecht idee :wink:
De camino-tuning club :-D
Lidkaarten maken kost niet veel en is dus een schone winstbron ...
Die pagina is denk ik al iets moeilijker ...
Maja hoeveel mensen zouden zoiets dan nemen ...
Clubber
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2805
Joined: Tue 14 Oct 2003, 21:18
Location: Balen,Antwerpen

Post by Clubber »

Zoals bij T-shirts denk ik,200man wilt het,en uiteindelijk werden er 28 verkocht en geleverd...
In het bezit van:
Opel Astra F 1.8 16V 1997
Opel Kadett C 1.2 N 1978
Opel Kadett E 1.6 SV Cabrio 1991 (for sale)

ImageImage
Adidax
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 3326
Joined: Tue 03 Feb 2004, 22:41
Location: Zwankendamme (Zeebrugge)
Contact:

Post by Adidax »

Slecht idee, gaat dan weer miserie zijn lik met die T-shirts en
"elite-members" vrees ik...
User avatar
Vlamino_Ivekuh
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 680
Joined: Wed 31 Dec 2003, 11:22

Post by Vlamino_Ivekuh »

Clubber wrote:Zoals bij T-shirts denk ik,200man wilt het,en uiteindelijk werden er 28 verkocht en geleverd...
hela hela... kben misschien nie van de rapste ma het mijn ist besteld eh... ben er volop op aant wachte :lol:
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Vlamino_Ivekuh wrote:
Clubber wrote:Zoals bij T-shirts denk ik,200man wilt het,en uiteindelijk werden er 28 verkocht en geleverd...
hela hela... kben misschien nie van de rapste ma het mijn ist besteld eh... ben er volop op aant wachte :lol:
Ik wou eerst een voorbeeld t-shirt zien. Toen ik hem zag en hoorde dat er nog gekocht konden worden was ik er vlug bij :)
edel
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-
Posts: 2958
Joined: Sat 09 Oct 2004, 20:09
Location: roeselare

s

Post by edel »

ivekuh krijgt nog de zijne en daarna wordt de verkoop stil gelegd, dus srry die gene die nog gene hebben, maar ik zou aan merkvervalsing doen ofz, denk niet dat camino-tuning een patent heeft maar kom ja soit, het vraagt voor mij ook inspanning om iedere keer de t-shirt te maken zu.
User avatar
ChasaH
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-
Posts: 537
Joined: Wed 21 Apr 2004, 20:39
Location: Jeuk (Gingelom)

Post by ChasaH »

Clubber wrote:Zoals bij T-shirts denk ik,200man wilt het,en uiteindelijk werden er 28 verkocht en geleverd...
Dat kun je bij een lidkaart anders aanpakken :wink:
Omdat dit niet zoveel kost kan je altijd laten opsturen met de post+het formulier dat je online afhaalt ofzo ...

En fel bedankt aan Edel om toch nog een paar T-shirts bij te hebben gemaakt :wink:
User avatar
Vlamino_Ivekuh
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 680
Joined: Wed 31 Dec 2003, 11:22

Re: s

Post by Vlamino_Ivekuh »

edel wrote:ivekuh krijgt nog de zijne en daarna wordt de verkoop stil gelegd, dus srry die gene die nog gene hebben, maar ik zou aan merkvervalsing doen ofz, denk niet dat camino-tuning een patent heeft maar kom ja soit, het vraagt voor mij ook inspanning om iedere keer de t-shirt te maken zu.

yeeey meerwaarde op mijn t-shirt :lol: de laatste die gemaakt is 8)

hoe merkvervalsing? snap hem nie :?
edel
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-
Posts: 2958
Joined: Sat 09 Oct 2004, 20:09
Location: roeselare

d

Post by edel »

ik krijg pb dak nooit gevraagd heb om die t-shirts bij te maken en dat het namaken is, ten eerste het logo c-t is niet beschermd en ten tweede kdoe er denk ik veel mensen plezier mee dat ze nu nog ene hebben. Maar ja kgat het gezegd zu, zned ze door naar mij die gene die nog ene willen.
User avatar
Ironbird8280
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 4421
Joined: Wed 31 Dec 2003, 13:26
Location: Retie (kempen/prov. Antwerpen)
Contact:

Re: s

Post by Ironbird8280 »

edel wrote:ivekuh krijgt nog de zijne en daarna wordt de verkoop stil gelegd, dus srry die gene die nog gene hebben, maar ik zou aan merkvervalsing doen ofz, denk niet dat camino-tuning een patent heeft maar kom ja soit, het vraagt voor mij ook inspanning om iedere keer de t-shirt te maken zu.
J moet de woorden niet geen verdraaien he! Hij zei dat hij nooit toestemming heeft gegeven om die tshirts te maken, maar hij je die toestemming wel geeft.

Dus hij heeft gezegd dat je het wel mag
User avatar
dolfke4333
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2841
Joined: Mon 20 Dec 2004, 17:57
Location: oelegem
Contact:

;

Post by dolfke4333 »

ik vind dit van die lidkaarten geen slecht gedacht ma van da extra gedoe ni da ge dan ne aparte nummer krijgt enzo nee da vind ik ni zo goe :wink:
User avatar
Vlamino_Ivekuh
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 680
Joined: Wed 31 Dec 2003, 11:22

Re: ;

Post by Vlamino_Ivekuh »

dolfke4333 wrote:ik vind dit van die lidkaarten geen slecht gedacht ma van da extra gedoe ni da ge dan ne aparte nummer krijgt enzo nee da vind ik ni zo goe :wink:
tsss :lol:

neeje is ma een gedacht... der moet iets aan vasthange aan zo'n lidkaart eh.. anders gade mss weer zo'n situatie hebbe da niemand lidkaarte koopt.. en site uitbreide kost alleen maar tijd volgens mij eh..
als ge nu bijvoorbeeld gewoon een gedeelte maakt waar alles in samegevat is.. handleidinge glijk hier opt forum.. en dan haalde die vant forum af eh.. zonder die handleidinge vinde opt forum ook alles (me de zoekfunctie) maar als ge de handleidinge hebt ist extra gemakkelijk..
is maar voorbeeld eh.. kunt ook voor lede me een lidkaart een extra ruimte voorzien om zowe ne perso aan te make glijk op scooterbase.. en die staan dan in aparte pagina... beetje exclusief om mee uwe camino uit te pakke zowe eh.. zijn ma gedachte eh..
ma in ieder geval.. om te voorkome da niemand weer zo'n lidkaart ga wille zouwek daar iets aan vast hange.. iets show da geen geld kost :wink:
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5996
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Post by GoBieN »

1) Een patent vraag je aan op een uitvinding of stuk intelectuele eigendom, niet op logo's of afbeeldingen.

2) Vanaf het moment dat iemand iets maakt of neerpent heeft die persoon op dat stuk of artikel auteursrecht. Jij mag dat artikel of logo bvb niet gebruiken tenzij je daarvoor toestemming krijgt van de auteur of rechten betaalt.

Die PB stuurde ik als reactie op een PB die jij gestuurd had aan één van de mods waarin je boos was omdat je een waarschuwing had gekregen. Jij zei toen ik doe de moeite om die t-shirts te maken en dit krijg ik als dank.

Waarop ik dus reageerde dat jij niet boven de andere members staat om dat je voor de t-shirts gezorgd had, en dat jij niet moest klagen want jij verkoopt nu nog t-shirts zonder dat je daarvoor een bijdrage moet betalen aan mij. Dus de winst die je maakt op de t-shirts die jij nu verkoopt is allemaal voor jou.
Locked