Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Gezocht: Sponsors voor de site.

Alle nieuwtjes en mededelingen.

Moderator: -Camino Crew-

User avatar
dolfke4333
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2841
Joined: Mon 20 Dec 2004, 17:57
Location: oelegem
Contact:

Re: ;

Post by dolfke4333 »

ChasaH wrote:
dolfke4333 wrote:ik wil er dan zeker eentje hebben ik wil de site steunen :wink:
me 2 ...
maar wat moet er zoal op zo een lidkaart staan ?
gewoon voor een gedacht te hebben ...
bv camino-tuning en dan het logo van honda of anders een camino
en dan aan de achterkant de naam van de koper van de kaart en dan het adres ook ofzo anders wil ik da wel eens maken als voorbeeld en dan is posten in deze topic :wink:
User avatar
mr_nilson
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2103
Joined: Wed 22 Sep 2004, 18:56
Location: loppem

Post by mr_nilson »

zoals neotik zegt.delet wat members.er staan zoveel members die nooit iets gezegd of ooit actief zijn geweest.delet er gwoon een bende.
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Neotik wrote:moest je nu gewoon eens van de dingen zoals jullie zeggen dat je met de search functie wilt zoeken gewoon 1 Topic over maken of handleidingne makenv an allerhanden zou dat veel posts uitmaken en opkuisen begint eens met al de members te deleten die hier nog nooit iets laten horen hebben in een jaar :P

Het is niet omdat een gebruiker niets zegt dat die persoon dan het forum niet leest hé. Ik was hier ook eerst gewoon lid en ik las alles. En het is toch fijn om dingen te vragen op het forum. Als van alles een handleiding is zal het hier maar een saaie boel zijn waar niets meer word gezegd.
Locked