Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Upload problemen.

Alle nieuwtjes en mededelingen.

Moderator: -Camino Crew-

User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Neotik wrote:voila heb eens bijna alle foto's weggedaan van mijzelf en dat waren er ne ferme zak :oops:


Heb net hetzelfde gedaan.
Foto's die overbodig waren gewoon verwijdert
Foto's die op mijn site ook staan de link tussen gezet
Ik kwam van 50 foto's denk ik en kheb er meer dan de helft kunnen vervangen/verwijderen.
Drieze
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4850
Joined: Thu 21 Oct 2004, 19:45

Post by Drieze »

denk dat de helft hier niet eens weet hoe en waar ze hun oudere foto's kunnen wegdoen : attachement/beheerderspanel fzo noemt dat, je moet gewoon ff op je eigen naam klikken en dan zie je dat wel staan zeker ?
Drieze
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4850
Joined: Thu 21 Oct 2004, 19:45

Post by Drieze »

denk dat de helft hier niet eens weet hoe en waar ze hun oudere foto's kunnen wegdoen : attachement/beheerderspanel fzo noemt dat, je moet gewoon ff op je eigen naam klikken en dan zie je dat wel staan zeker ?

:arrow: [Geupload: 882.91 KB / Quota: 15 MB / 6% van het totaal]
Gebruiker Attachment Beheer Paneel

nog geen 1 mb :lol: :!:
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Neotik wrote:denk dat de helft hier niet eens weet hoe en waar ze hun oudere foto's kunnen wegdoen : attachement/beheerderspanel fzo noemt dat, je moet gewoon ff op je eigen naam klikken en dan zie je dat wel staan zeker ?

:arrow: [Geupload: 882.91 KB / Quota: 15 MB / 6% van het totaal]
Gebruiker Attachment Beheer Paneel

nog geen 1 mb :lol: :!:

Ik: :)
[Geupload: 1.18 MB / Quota: 20 MB / 6% van het totaal]
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Post by GoBieN »

Support Team
26-04-2005 @ 23:20
Beste, na vergelijking met de webalizer log (te vinden in je /stats) directory is het verbruik wel correct (en deze word uit een andere log berekend). In mrt. verbuikte u ong 20g, in fed 18g, in jan. 12g (cpanel archief) en dec 10g (cpanel archief).
Volgens mij onderschat u de populariteit van uw site, ofwel hebt u wijzingingen aan de content gemaakt die voor meer traffiek zorgen (images, grote files etc...)

Mvg
Support
Blijkbaar gaat het zeer goed met de site, wel iets minder met de portemoné :D

Ik moet mijn abbo met 2 stappen verhogen :!: :lol:

ps: [Geupload: 723.29 KB / Quota: 150 MB / 0% van het totaal]
Aantal Attachments: 1231
Totale Bestandsgrootte: 120.77 MB
Attachment Quotum: 150 MB
Aantal Berichten met Attachments: 671
Totaal Aantal Attachments in Privé Berichten: 173
Aantal Onderwerpen met Attachments: 268
Aantal Gebruikers dat Attachments heeft geplaatst: 124
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Post by GoBieN »

Zijn de problemen al van de baan ?
User avatar
caminochops
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1529
Joined: Fri 17 Dec 2004, 19:47
Location: Mechelen,Heffen
Contact:

Post by caminochops »

euh, ik wou daarjuist een foto in het album uitlaten posten en er verschijnt weer zo een kruisje, en as ge erop klikt komt er 'geen toegang'
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Bij mij geen enkel probleem om hier een foto up te loaden ( in het forum )
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Heb me eens bezig gehouden met al de foto's op een ideale grote te zetten en dan op http://www.imageshack.ws gezet en hier de foto geplakt. Kheb hier nog maar 1 foto gupload en dat is voor de stemlijst :)

Moest dit iedereen doen, Gobien zal er goed aan doen denk ik :)
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Post by GoBieN »

alles is opgelost normaal.
Drieze
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4850
Joined: Thu 21 Oct 2004, 19:45

Post by Drieze »

jep, alles draait wr vlotjes, foto's werken weer thankx :!:
Drieze
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4850
Joined: Thu 21 Oct 2004, 19:45

Post by Drieze »

Alles Werkt! De Apache Web Server is geinstalleerd op deze Web Site

Mocht u deze pagina zien, dan betekent dat, dat de eigenaren van dit domein zojuist een nieuwe Apache Web Server hebben geinstalleerd. Nu moet men nog de echte inhoud gaan toevoegen, en moet men deze pagina gaan vervangen door de echte web site.

Mocht u deze pagina zien, in plaats van de pagina of web site die u verwachtte, neem dan contact op met de beheerder van deze site. Bijvoorbeeld door een berichtje te sturen naar <Webmaster@dit-domain>.

Alhoewel deze web site gebruik maakt van de Apache Software is er verder geen enkele relatie tussen de beheerders van deze web site en de Apache Groep (die de web software geschreven heeft). Het heeft dus absoluut geen zin de web software auteurs een emailtje te sturen. Mocht u dat toch doen, dan wordt uw bericht gewoon genegeerd.

De handleiding voor de apache web server software maakt deel uit van deze distributie.

Als beheerder of webmaster is het u toegestaan het onderstaande plaatje vrijelijk te gebruiken op uw 'Apache Powered' web site. Bedankt voor het kiezen voor, en gebruiken van, Apache!
Drieze
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4850
Joined: Thu 21 Oct 2004, 19:45

Post by Drieze »

ik kan gewoon niet meer via m'n internet op het forum :shock: via link op hotmail gaat het wel :shock:
Adidax
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 3326
Joined: Tue 03 Feb 2004, 22:41
Location: Zwankendamme (Zeebrugge)
Contact:

Post by Adidax »

Neotik wrote:ik kan gewoon niet meer via m'n internet op het forum :shock: via link op hotmail gaat het wel :shock:

Vreemd... Wat zegt hij precies dan?
Drieze
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4850
Joined: Thu 21 Oct 2004, 19:45

Post by Drieze »

hetgeen boven mijn laatste post staat


Alles Werkt! De Apache Web Server is geinstalleerd op deze Web Site

Mocht u deze pagina zien, dan betekent dat, dat de eigenaren van dit domein zojuist een nieuwe Apache Web Server hebben geinstalleerd. Nu moet men nog de echte inhoud gaan toevoegen, en moet men deze pagina gaan vervangen door de echte web site.

Mocht u deze pagina zien, in plaats van de pagina of web site die u verwachtte, neem dan contact op met de beheerder van deze site. Bijvoorbeeld door een berichtje te sturen naar <Webmaster@dit-domain>.

Alhoewel deze web site gebruik maakt van de Apache Software is er verder geen enkele relatie tussen de beheerders van deze web site en de Apache Groep (die de web software geschreven heeft). Het heeft dus absoluut geen zin de web software auteurs een emailtje te sturen. Mocht u dat toch doen, dan wordt uw bericht gewoon genegeerd.

De handleiding voor de apache web server software maakt deel uit van deze distributie.

Als beheerder of webmaster is het u toegestaan het onderstaande plaatje vrijelijk te gebruiken op uw 'Apache Powered' web site. Bedankt voor het kiezen voor, en gebruiken van, Apache!
Klein 'Powered by Apache' Logotje
Locked