Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Stickers van de link van de site

Alle nieuwtjes en mededelingen.

Moderator: -Camino Crew-

Locked
User avatar
el camino
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2257
Joined: Wed 31 Dec 2003, 21:42
Location: heist op den berg

Post by el camino »

Lief Fondsn wrote:
el camino wrote:die rode en die gele kosten ook 1.75€ dus

@lief fondsn: 5x 1.75 + 0.44 = 9.19€

@bruierfr : 2x1.75 + 0.44 = 3.94€


zal pb'tje sturen voor rekening nummer enja lief fondsn weet welk dat het is he
Jaja ken het al vanbuiten bijna :wink:

MAAR MENSEN TIS ECHT DE MOEITE OOK ZUNNE! HEEL SCHONE STICKERS? HEEEEEEEEEL GOEDE KWALITEIT EN HEEL SNEL GELEVERD EN HELEMAAL NIET DUUR!!!!!!

MAG EENS GEZEGD WORDEN VOND IK :P
mercikes voor de goeie reclam enja kprobeer altijd op tijd op te sturen ma soms verdrinkek bekanst in men werk enja kant soms ff langer duren eerdak ze kan opsturen zoals neotik voorhad maja denk wel da het nog meegevallen is hopelijk :P
Drieze
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4850
Joined: Thu 21 Oct 2004, 19:45

Post by Drieze »

Ja, jij hebt ook een leven hé, is wrs al druk genoeg
User avatar
el camino
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2257
Joined: Wed 31 Dec 2003, 21:42
Location: heist op den berg

Post by el camino »

Neotik wrote:Ja, jij hebt ook een leven hé, is wrs al druk genoeg
jama kzegget kben content da sommige mensen tog nog geduld hebben enja de laatste tijd hebbek het serieus druk enja daarmee da het soms welwa langer kan duren maar telang latek het nie komen


een van de dagen ga ik ook zien bij die kerel achter de nieuwe stickers ofdat hij ze al afgewerkt gekregen heeft enja kheb ze nogniet gezien ma khoop echt dat ze goed gaan meevallen met die vlag enja alsk ze heb zalk ook proberen zo snel mogelijk fotoke hiervan te posten...
User avatar
Lief Fondsn
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 253
Joined: Thu 04 Aug 2005, 14:09

Post by Lief Fondsn »

el camino wrote:
Neotik wrote:Ja, jij hebt ook een leven hé, is wrs al druk genoeg
jama kzegget kben content da sommige mensen tog nog geduld hebben enja de laatste tijd hebbek het serieus druk enja daarmee da het soms welwa langer kan duren maar telang latek het nie komen


een van de dagen ga ik ook zien bij die kerel achter de nieuwe stickers ofdat hij ze al afgewerkt gekregen heeft enja kheb ze nogniet gezien ma khoop echt dat ze goed gaan meevallen met die vlag enja alsk ze heb zalk ook proberen zo snel mogelijk fotoke hiervan te posten...
WHIIIIIIIIIIIIIIIIII.............. Were nieuwe stickerkes! :P :lol: :-D :wink: :P
User avatar
el camino
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2257
Joined: Wed 31 Dec 2003, 21:42
Location: heist op den berg

Post by el camino »

en kheb goed nieuws,kheb hier bij mij een paar nieuwe stickers liggen van het logo met de vlag,kga proberen voor nog een fotoke online te plaatsen enja kgaan sebiet ne keer opmeten in welke grootes dak ze heb want kheb ze in drie grootes enja daaruit gon we zien welk we best gaan gebruiken daarvan,hopelijk kank sebiet de foto nog posten :wink:
User avatar
michiel4
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4245
Joined: Sat 23 Apr 2005, 13:58
Location: Brugge

Post by michiel4 »

Hier mijn stickers:

[img][img=http://img341.imageshack.us/img341/5738/dscn16002ms.jpg][/img]



[img][img=http://img341.imageshack.us/img341/44/dscn16019ri.jpg][/img]


+ zie mijn album ook nog stickers op de tank van men camino :wink:
Last edited by michiel4 on Fri 18 Nov 2005, 17:56, edited 2 times in total.
User avatar
el camino
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2257
Joined: Wed 31 Dec 2003, 21:42
Location: heist op den berg

Post by el camino »

en hier is de foto,dit is dus het logo op een witte achtergrond,op een doorzichtige kan em ze niet afdrukken,er is dus rond het geheel van de stickers een klein wit randje dat je continu ziet maar ik vind persoonlijk dat ze goed meevallen

kheb ze in drie afmetingen hier liggen enja nu gaan we nogwel moeten zien welke afmeting we gaan nemen,

de kleinste is 10cm breed en 4cm hoog,vindek persoonlijk wat klein

de middelste is 13cm breed en 5cm hoog,zou ik als beste grootte kiezen

de grootste is 15.5cm breed en 6.5cm hoog


aan jullie de keuze maar ik zou de tussenmaat kiezen

wat de prijs juist is weet ik nogniet,dit weet ik pas als ze afgedrukt zijn en dan kunnen we pas zien hoeveel er op een bepaalde afstand afgedrukt kunnen worden


deze stickers gaan dus ook geen tijdelijke actie zijn maar deze gaan continu besteld kunne worden bij mij...
Attachments
fotoke van het camino tuning logo,als je goed ziet,zie je een verschil tussen het wit van der sticker en het vel waar de sticker op hangt...tis dus een klein wit randje rond de sticker
fotoke van het camino tuning logo,als je goed ziet,zie je een verschil tussen het wit van der sticker en het vel waar de sticker op hangt...tis dus een klein wit randje rond de sticker
camino-tuning,vlag logo paint.JPG (182.99 KiB) Viewed 10796 times
User avatar
Kurt 83
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3045
Joined: Tue 15 Jun 2004, 22:21
Location: Vlaanderen, Antwerpen, Wommelgem

Post by Kurt 83 »

das wel knap
idd die tussenmaat lijkt mij ook het beste voor op nafttank bv. :)
Image
User avatar
el camino
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2257
Joined: Wed 31 Dec 2003, 21:42
Location: heist op den berg

Post by el camino »

ja kwas het ook aant denken,die grootste is wel degelijk te groot vindek enja da kleintje is mor e kleintje he,als ge da ergens op plakt ziede da wel mor tog die tussenmaat is veel duidelijker vind ik

enja de prijs zou rond de 5 euro kunnen zijn,inclusief sponsering voor de site dan natuurlijk,op zich niet weinig maar het zijn dus degelijke stickers enja ze zijn continu bestelbaar bij mij,het voordeel is als je ergens besteld dan zijn die meestal goedkoper maar bij deze persoon kan ik als ik wil 1 sticker bestellen enja dan zorgt die daarvoor maar daarom zijn deze ook iets duurder omdat dieje persoon ne zelfstandige is enja em moet zien da em zen materiaal betaald krijgt he

tegen de volgende keer dak er kom gaank vragen voor stickers te maken van het andere logo ook enja deze gaank ook in stock nemen zodat ik na even zowat alle soorten van stickers heb,dus van de link van de site de verschillende kleuren enja dan de 2 logos he
User avatar
Tacchini
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-
Posts: 6117
Joined: Mon 19 Jul 2004, 23:27
Location: wingene
Contact:

Post by Tacchini »

kan ik nog zo'n chrome sticker bestellen?
User avatar
el camino
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2257
Joined: Wed 31 Dec 2003, 21:42
Location: heist op den berg

Post by el camino »

jeps,stuur uw adres door naar mij en kstuur u men rekening nummer enja laat ook weten hoeveel ge er wilt,chromé kosten 2.00€/stuk + 044 verzendkosten...
User avatar
bruierfr
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1593
Joined: Mon 11 Apr 2005, 14:24
Location: Kester

Post by bruierfr »

el camino wrote:die rode en die gele kosten ook 1.75€ dus

@bruierfr : 2x1.75 + 0.44 = 3.94€

zal pb'tje sturen voor rekening nummer enja lief fondsn weet welk dat het is he
's deze namiddag betaald geweest hé, sorry vr 't w88 ma mijn vrouwke was't vergeten :? !
User avatar
el camino
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2257
Joined: Wed 31 Dec 2003, 21:42
Location: heist op den berg

Post by el camino »

heb de stickers van het logo binnen en ze kosten 4€ inclusief sponsering voor de site hee...dus als je er nodig hebt laat maar iets weten

de volgende stap zal de stickers met de proma demper worden maar die ga ik op het gemakje laten maken,ben al blij dat hij deze afgekregen heeft

heb trouwens ook nu zwarte link stickers erbij

dus de keuze :

witte 1.75€
zwarte 1.75€
gele 1.75€
rode 1.75€
chromé 2.00€
logo met vlag 4.00€
User avatar
bruierfr
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1593
Joined: Mon 11 Apr 2005, 14:24
Location: Kester

Post by bruierfr »

Aha, dan mag ik mijne verwachten? :lol:
User avatar
el camino
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2257
Joined: Wed 31 Dec 2003, 21:42
Location: heist op den berg

Post by el camino »

bruierfr wrote:Aha, dan mag ik mijne verwachten? :lol:
moest jij er nu ook hebben met zon vlag? want kheb je overschrijving ontvangen maar als je nog zon vlag moet hebben laat je maar iets weten,dan kan ik ze desnoods in 1 enveloppe steken,laat maar iets weten en we zien wel :wink:
Locked