Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Clubber verlaat Camino-tuning.be

Alle nieuwtjes en mededelingen.

Moderator: -Camino Crew-

Clubber
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2805
Joined: Tue 14 Oct 2003, 21:18
Location: Balen,Antwerpen

Clubber verlaat Camino-tuning.be

Post by Clubber »

Veel meer valt er eigenlijk niet te zeggen,buiten dat ik het moderatorschap opzeg,en me hier nog nauwelijks zal vertonen.Door persoonlijke omstandigheden is er een einde gekomen aan de ooit zo grote passie voor auto's en brommers.

Ik wil de camino-crew en leden bedanken voor de fijne dingen die ik heb mogen meemaken,voor de T-shirts,voor de plezante topics,voor al het geen ik hier gevonden heb voor en over Camino,...

Dus bij deze,succes nog met het verdere verloop van de site,en misschien ooit,als het terugkomt.
In het bezit van:
Opel Astra F 1.8 16V 1997
Opel Kadett C 1.2 N 1978
Opel Kadett E 1.6 SV Cabrio 1991 (for sale)

ImageImage
User avatar
Tacchini
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-
Posts: 6117
Joined: Mon 19 Jul 2004, 23:27
Location: wingene
Contact:

Post by Tacchini »

allé maat spijtig :cry: allé nog veel succes verder en tot weerziens, ik zie je nog wel op msn :wink:
vele groetjes
User avatar
Fredje_III
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1916
Joined: Mon 05 Apr 2004, 21:05
Location: Ichtegem
Contact:

Post by Fredje_III »

alli jong :cry:
en verlaat je ons helemaal? of krijgen we nog af en toe een bezoekje van je in bv chatbox?

komaan, ge kunt toch niet volledig weggaan
zal allesins et verlies zijn van een goeie mod, maar zeker van een goeie vriend!
Stoner
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1563
Joined: Sun 12 Dec 2004, 01:09
Location: Ichtegem

Post by Stoner »

gedaan met de gepaste en droge commentaar?
das jammer...

komt er een plaatsvervanger?
Clubber
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2805
Joined: Tue 14 Oct 2003, 21:18
Location: Balen,Antwerpen

Post by Clubber »

Van tijd tot tijd zal ik hier nog wel 'ns komen piepen,het is zowat gewoonte dat ik naar c-t surf als ik internet opzet,maar veel kan ik hier niet meer komen doen.Ik stop met Camino,Wallaroo,Opel,al het gene wat me dierbaar is/was.

Aan Stoner:Dat zal GoBieN uitmaken,ik heb hem zelf persoonlijk nog niet ingelicht.
In het bezit van:
Opel Astra F 1.8 16V 1997
Opel Kadett C 1.2 N 1978
Opel Kadett E 1.6 SV Cabrio 1991 (for sale)

ImageImage
User avatar
pj-tuning
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1993
Joined: Fri 13 May 2005, 22:09
Location: edegem

Post by pj-tuning »

we zulle u misse :(
marco
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1377
Joined: Fri 08 Oct 2004, 22:49

Post by marco »

Jammer, je was een leuke mod;)

hou ugoed!
User avatar
Perre
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 327
Joined: Fri 15 Apr 2005, 11:58
Location: Scherpenheuvel-Zichem
Contact:

Post by Perre »

waar je ook heengaat, have fun there mate :wink:
Drieze
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4850
Joined: Thu 21 Oct 2004, 19:45

Re: Clubber verlaat Camino-tuning.be

Post by Drieze »

Clubber wrote:Veel meer valt er eigenlijk niet te zeggen,buiten dat ik het moderatorschap opzeg,en me hier nog nauwelijks zal vertonen.Door persoonlijke omstandigheden is er een einde gekomen aan de ooit zo grote passie voor auto's en brommers.

Ik wil de camino-crew en leden bedanken voor de fijne dingen die ik heb mogen meemaken,voor de T-shirts,voor de plezante topics,voor al het geen ik hier gevonden heb voor en over Camino,...

Dus bij deze,succes nog met het verdere verloop van de site,en misschien ooit,als het terugkomt.
En het persoonlijk probleem is ? Geldzaken ? Miserie met geld en de voertuigen ? I dunno

Wat jij nou in je kop krijgt ? :shock: Ik wil zeker niet dat de beste moderator hier weggaat :!: En als je weggaat verlies ik een vriend, en dat wil ik niet :)
Clubber
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2805
Joined: Tue 14 Oct 2003, 21:18
Location: Balen,Antwerpen

Post by Clubber »

Het heeft nix met geld te maken.Zoals ik al zei,persoonlijk,ik praat er liever niet over,sorry.

De beste mod?Den onnozelsten zulde bedoelen,alles met nen halve slag.Ze hebben me in den tijd samen gekozen met El Camino,en de reden ontgaat me nog steeds.

Dries,er bestaat nog msn enzo ook é,en t'is niet dat ik stop,dat alles wat ik ooit geleerd heb er niet meer is é.Misschien komt de drang terug naar boven,maar op deze ogenblik heb ik er genoeg van,van alles eigenlijk.
In het bezit van:
Opel Astra F 1.8 16V 1997
Opel Kadett C 1.2 N 1978
Opel Kadett E 1.6 SV Cabrio 1991 (for sale)

ImageImage
Drieze
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4850
Joined: Thu 21 Oct 2004, 19:45

Post by Drieze »

Alst es ff nie meezit joch, ik heb vaak van die momenten dat ik alles wil verkopen omda m'n gedacht met de slag verandert of omdat nie meezit of omdak geld wil voor wa anders enzo ... Dat is jong zijn en wispelturig zijn hé.
Clubber
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2805
Joined: Tue 14 Oct 2003, 21:18
Location: Balen,Antwerpen

Post by Clubber »

Neotik wrote:Alst es ff nie meezit joch, ik heb vaak van die momenten dat ik alles wil verkopen omda m'n gedacht met de slag verandert of omdat nie meezit of omdak geld wil voor wa anders enzo ... Dat is jong zijn en wispelturig zijn hé.
Wel,nu ligt het eigenlijk niet aan mij,ik had zoiets van het is nu iets,maar over een week is dat weer over.Maar blijkbaar ben ik de enige die zo daarover denkt.Ik zal het missen,maar ja,dat is nu eenmaal het leven é,voor zoveel het me dat nog waard is.
In het bezit van:
Opel Astra F 1.8 16V 1997
Opel Kadett C 1.2 N 1978
Opel Kadett E 1.6 SV Cabrio 1991 (for sale)

ImageImage
User avatar
Kurt 83
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3045
Joined: Tue 15 Jun 2004, 22:21
Location: Vlaanderen, Antwerpen, Wommelgem

Post by Kurt 83 »

allé zo een ommekeer in u leven clubber
daar moet iets erg achter zitten :(
ge zijt toch nen toffe geweest in de tijd ik u ken hier in elk geval :wink:
Image
User avatar
mr_nilson
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2103
Joined: Wed 22 Sep 2004, 18:56
Location: loppem

Post by mr_nilson »

wa moete we nu doen zonder u :( dan hore we geen domme opmerkingen meer of droge lolle :lol: :( we gaan je misse ! en da zal het et forum ook vinde :(
Image

BUN DOWN DI SYSTEM
edel
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-
Posts: 2958
Joined: Sat 09 Oct 2004, 20:09
Location: roeselare

Post by edel »

man daz u passie opgeven, miss grap ofzo?

zelf auto, brommer enzo algemeen :cry:
Locked