Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Clubber verlaat Camino-tuning.be

Alle nieuwtjes en mededelingen.

Moderator: -Camino Crew-

User avatar
fondsn
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 175
Joined: Sat 04 Jun 2005, 13:25
Location: Roeselare

Post by fondsn »

allé :? ge zit dus deftig in de problemen zo te zien :(
zoals slisse zegt,krop zeker niets op en praat met iemand :?: het zal zeker helpen :!:
het is jammer,want iedere keer als ik op camino tuning zit viel je naam op het doet raar dat ik die niemeer zal zien :!: :!: :!: :cry: :cry:
nog veel sterkte anders :!: tot nog eens é :cry:
User avatar
el camino
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2257
Joined: Wed 31 Dec 2003, 21:42
Location: heist op den berg

Post by el camino »

jo,tis e bikke laat dak et lees maja laat is beter dan nooit he,kzou zegge veel sterke in verband mee wa er allemaal gaande is enja tis e verlies voor de site he,ne goeie mod minder,kzou zegge geeft de moed nie op enja komt af en toe mor is langs he,ge zult altijd welkom zijn :wink: en als ge mee den tijd tog nog is goesting krijgt voor e caminoke op te knappen,ge weet waar ge al uwe rommel dan ga vinden he :wink: tbeste nog he
User avatar
Vlamino_Ivekuh
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 680
Joined: Wed 31 Dec 2003, 11:22

Post by Vlamino_Ivekuh »

el camino wrote:jo,tis e bikke laat dak et lees maja laat is beter dan nooit he,kzou zegge veel sterke in verband mee wa er allemaal gaande is enja tis e verlies voor de site he,ne goeie mod minder,kzou zegge geeft de moed nie op enja komt af en toe mor is langs he,ge zult altijd welkom zijn :wink: en als ge mee den tijd tog nog is goesting krijgt voor e caminoke op te knappen,ge weet waar ge al uwe rommel dan ga vinden he :wink: tbeste nog he
lees het ook nu pas.. zit al sinds het begin op het forum.. kben misschien nie den actiefste zeveraar hier :lol: maar mij moogde toch bij de trouwe bezoekers rekene... spijtig da ge vertrekt want ge bent er al zo lang ik weet.. juist zoals el camino.. groot verlies van ne wijze streekgenoot van mij voor het forum!

iig. veel succes nog me wa ge nog van plan bent.. kkan er goed in komen da ge bepaalde dinge beu wordt maar ge zult wel iets anders vinde.. iets minstens zo tof :wink:
User avatar
FlamingProma
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 5909
Joined: Sat 10 Apr 2004, 10:54
Location: Sint-Niklaas
Contact:

Post by FlamingProma »

hij meent het precies, hij is de voorbije 48 uur nimmer online geweest
Onze Jupiler die in de fleskes zit,
geheiligd is Uw smaak,
Uw walm kome,
Uw alcohol beïnvloede,
Geef ons heden ons dagelijks bier,
en vergeef ons onze zatheid,
maar verlos ons van de kater
Amen
User avatar
FreekTheFreak
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1537
Joined: Mon 17 May 2004, 19:33
Location: Bergeijk

Post by FreekTheFreak »

FlamingProma wrote:hij meent het precies, hij is de voorbije 48 uur nimmer online geweest
inderdaad...
Drieze
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 4850
Joined: Thu 21 Oct 2004, 19:45

Post by Drieze »

FlamingProma wrote:hij meent het precies, hij is de voorbije 48 uur nimmer online geweest
Miss onder een andere naam zit hij wel stiekem mee te kijken :P :)
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Dubbelnick is strafbaar hé... :P

Wel jammer dat Clubber minder online is :evil:
User avatar
Kurt 83
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3045
Joined: Tue 15 Jun 2004, 22:21
Location: Vlaanderen, Antwerpen, Wommelgem

Post by Kurt 83 »

ik vind het ook spijtig, 't is een tof kereltje :(
:)
Image
User avatar
Caligo
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1010
Joined: Mon 06 Sep 2004, 22:36
Location: Hoeselt (Limburg)

Post by Caligo »

Nog vervelender is dat voor heel dit voorval, ik en clubber een aankoop/verkoop hadden afgehandeld.
Nu heb ik al een paar pb's gekregen dat hij wel zou storten, maar ondertussen staat het pakje(cilinder+voetkappen) hier wel op hem te wachten.
Hopelijk maakt hij binnekort nog even tijd voor zijn inbox te lezen en wat duidelijkheid over de zaak te brengen, vooral voor mij dan :)
User avatar
FreekTheFreak
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1537
Joined: Mon 17 May 2004, 19:33
Location: Bergeijk

Post by FreekTheFreak »

Caligo wrote:Nog vervelender is dat voor heel dit voorval, ik en clubber een aankoop/verkoop hadden afgehandeld.
Nu heb ik al een paar pb's gekregen dat hij wel zou storten, maar ondertussen staat het pakje(cilinder+voetkappen) hier wel op hem te wachten.
Hopelijk maakt hij binnekort nog even tijd voor zijn inbox te lezen en wat duidelijkheid over de zaak te brengen, vooral voor mij dan :)
kzal t m zegge als ie op msn is ok ?
User avatar
malossifreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 991
Joined: Wed 16 Feb 2005, 18:14
Location: buggenhout

Post by malossifreak »

pff tis toch iets serieus met clubber hoor :? khoop da hij geen stomiteiten begaat :? alvast nog veel succes clubber :wink:
Image
User avatar
Caligo
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1010
Joined: Mon 06 Sep 2004, 22:36
Location: Hoeselt (Limburg)

Post by Caligo »

freekthefreak wrote:
Caligo wrote:Nog vervelender is dat voor heel dit voorval, ik en clubber een aankoop/verkoop hadden afgehandeld.
Nu heb ik al een paar pb's gekregen dat hij wel zou storten, maar ondertussen staat het pakje(cilinder+voetkappen) hier wel op hem te wachten.
Hopelijk maakt hij binnekort nog even tijd voor zijn inbox te lezen en wat duidelijkheid over de zaak te brengen, vooral voor mij dan :)
kzal t m zegge als ie op msn is ok ?
Bedankt, kheb ondertussen al reactie terug gehad via pb, alles in orde :wink:
lamerke
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2845
Joined: Wed 03 Sep 2003, 17:21
Location: Knesselare

Post by lamerke »

malossifreak wrote:pff tis toch iets serieus met clubber hoor :? khoop da hij geen stomiteiten begaat :? alvast nog veel succes clubber :wink:
die jongn is verstandig en wijs genoeg hoor ;)

en ik geef em geen ongelijk dat hij hier niet met zn problemen te koop staat
je moet dat vertellen aan iemand die u dierbaar is en dat is volgens mij wat die jongn doet dus hopelijk gaat het hem goed he ;)
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5996
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Post by GoBieN »

Hopelijk is dit niet het laatste dat we zien van Clubber :cry:

Alle ware het nu puur toeval of eerbetoon, maar Clubber je camino is één van de winnaars van augustus. Je hebt uw ere plaats in de parking verdient :!:
Clubber
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 2805
Joined: Tue 14 Oct 2003, 21:18
Location: Balen,Antwerpen

Post by Clubber »

Wel,het doet me iets :!: Toeval of eerbetoon,ach,als het een eerbetoon is,allen dank voor wie stemde,als het toeval is,tjah,dan mocht van mij Mettes' Camino winnen,zeker en vast!

Ik zal hier wel blijven komen hoor,maar dan wel eerder sporadisch.Ik was denk ik het 6de of 7de lid hier,en een van de actievere,dusjah,om ineens alles baf te stoppen,da's ook maar nix.

De reden erachter was het aanhoudend gesleutel aan alles,Camino,Wallaroo,... en dan het bijhorend commentaar van bepaalde personen,dat ik op een bepaald moment gezegd heb van ik stop er mee.M'n bijverdienste als spuiter(met verf wel te verstaan...)incluis.Voor mezelf enkel de dingen nog maken als ze kapot zijn,en voor de lol doe ik maar weinig meer aan gemotoriseerde voertuigen.
In het bezit van:
Opel Astra F 1.8 16V 1997
Opel Kadett C 1.2 N 1978
Opel Kadett E 1.6 SV Cabrio 1991 (for sale)

ImageImage
Locked