Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

49CC WATERKOELING

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
oldschool
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 5
Joined: Tue 20 Sep 2011, 22:59
Location: turnhout

49CC WATERKOELING

Post by oldschool »

komende zomer gaan wij het avontuur aan gaan om met camino's van turnhout naar calpe (spanje) te rijden. daarom hebben we afgesproken om allemaal de zelfde motor ,carburator en cilinder te gebruiken. de cilinder zal een 49cc zijn, natuurlijk zal dat water gekoeld worden. bij mijn weten denk ik niet dat er voor camino een 49cc watergekoelde cilinder te krijgen is. weet er misschien iemand of er een LC 49CC van een ander merk brommer makkelijk aan te passen is ? zodat deze op een camino motor zou passen , ik denk da we er uiteindelijk toch al zeker een 6tal stuks zouden nodig hebben. weet er iemand daar meer over?
grtz andy
User avatar
lientj
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 48
Joined: Thu 01 Aug 2013, 23:50
Location: oekene

Re: 49CC WATERKOELING

Post by lientj »

mbk nitro zou passen
Nicogsi
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1321
Joined: Mon 08 Dec 2008, 17:16
Location: Kortenaken

Re: 49CC WATERKOELING

Post by Nicogsi »

mooie uitdaging,
zal nogal gesleuteld moeten worden om 6 motors pas te maken,

veel foto's en een reisverslag hier op het forum zou mooi zijn :!:
Accellerati Incredibus
oldschool
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 5
Joined: Tue 20 Sep 2011, 22:59
Location: turnhout

Re: 49CC WATERKOELING

Post by oldschool »

lientj zou die van mbk nitro er zonder aanpassingen perfect op passen of moet die nog beetje aangepast worden ? heb juist eens gaan kijken op google en idd die pakking trekt al wel sterk op die van een mino. zou mooi zijn moest deze zonder problemen passen.
en dat gaan we zeker doen nicogsi. elke dag zal ik een update plaatsen met de nodige foto's. de bedoeling van dit avontuur is vooral genieten van het landschap en leuke plaatsjes te ontdekken. de bedoeling is dagelijks ong . 200 a 300 km te rijden . en het sleutelen van te voren nemen we er met veel plezier bij. maar zal komende maanden af en toe wel eens melden hoe we er voor staan .het plan is om tegen 8 juni klaar te zijn zodat we met de mino's naar die meeting in langdorp kunnen rijden.
komt allemaal goed :wink:
manta cih
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2063
Joined: Fri 08 Oct 2010, 23:22
Location: oekene roeselare

Re: 49CC WATERKOELING

Post by manta cih »

de pistons passen ook al zeker
de tijzen ook denk niet dat er veel werk aan is maar zelf heb ik het nog niet gedaan
maar heb al motors met zo n cilinder gezien
manta cih
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2063
Joined: Fri 08 Oct 2010, 23:22
Location: oekene roeselare

Re: 49CC WATERKOELING

Post by manta cih »

Vend nouveaux kit liquide pour honda camino a prix abordable et Performance assuree . Il
se monte a la place du cyl dorigine . Aucune modification est a prevoir , se monte avec
echappement camino .Le kit se componse dun cylindre fonte diametre 47 a 8 transferts ,
culasse alu 47 , piston 47 a deux segments / axe 10 et circlips , pochette de joints . 130 eu
Frais port 6, 20 eu
Mail [email protected] :-D

Verkoopt nieuwe vloeibare kit voor honda camino betaalbare en prestaties verzekerd. Het
mounts in de plaats van oorsprong van de cilinder. Geen verandering is het voorspellen, aankoppelen met
uitlaat camino.De kit is componse dun cilinder gegoten ijzeren diameter 47 een 8 overdrachten,
bout alu 47, zuiger 47 heeft twee segmenten / pin 10 en circlips, einde. 130 waren
Vergoedingen poort 6, 20 had
Mail [email protected]
oldschool
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 5
Joined: Tue 20 Sep 2011, 22:59
Location: turnhout

Re: 49CC WATERKOELING

Post by oldschool »

vorige week super nieuws gekregen. ik had gemaild met honda in aalst en zij steunen ons avontuur , ze gaan bekijken of ze on 49cc lc kunnen bezorgen van honda zelf, ze gaan de technische dienst laten uitzoeken hoe ze ons kunnen helpen daarmee. ben benieuwd wat er uit de bus gaat komen :-D
User avatar
standreww
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2632
Joined: Fri 26 Aug 2011, 22:40
Location: België

Re: 49CC WATERKOELING

Post by standreww »

nice, hopelijk geen loze belofte van Honda Aalst.
Ik :thumbsup: alvast mee!
manta cih
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2063
Joined: Fri 08 Oct 2010, 23:22
Location: oekene roeselare

Re: 49CC WATERKOELING

Post by manta cih »

:?: :!: :) :-D :o :? :lol:

ik weet zonder
User avatar
den Ives
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1871
Joined: Sun 09 Dec 2012, 18:03
Location: far,far, away

Re: 49CC WATERKOELING

Post by den Ives »

mooi mooi hou ons zeker op de hoogte of ze van hun woord zijn :thumbsup: :thumbsup:
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
vespinello
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 8
Joined: Wed 03 Dec 2014, 10:30
Location: waremme

Re: 49CC WATERKOELING

Post by vespinello »

Geen nieuws over de LC cylinderkit?
Post Reply