Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

iemand regio erpe-mere die me kan komen helpen?

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
maarten.s231
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 95
Joined: Mon 17 Feb 2014, 22:16
Location: erpe-mere

iemand regio erpe-mere die me kan komen helpen?

Post by maarten.s231 »

beste camino liefhebbers ,

Ik krijg mijn camino sinds vorige week niet meer in gang .
Ik heb alles al geprobeert.
Kan iemand er eens naar komen kijken voor een kleine vergoeding of onderdelen van camino.
Ik zelf woon in erpe-mere.
Het moet waarschijnlijk iets klein zijn , maar zelf weet ik het niet meer.

MVG
User avatar
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3604
Joined: Sat 02 Aug 2008, 15:33
Location: Oost-vlaanderen

Re: iemand regio erpe-mere die me kan komen helpen?

Post by killingsnake »

Ik kan morgen eventueel na't werk even binnenspringen als dat past. zal rond 4.30 zijn dat ik in erpe-mere kan zijn
Trasforma il meglio in 'massimo'
User avatar
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3604
Joined: Sat 02 Aug 2008, 15:33
Location: Oost-vlaanderen

Re: iemand regio erpe-mere die me kan komen helpen?

Post by killingsnake »

Gisteren deze jongen getracht te helpen. Na een hele tijd de meest voor de hand liggende dingen geprobeerd te hebben bleek dat het om een lastiger probleem was dan normaal, om een lang verhaal kort te maken kwam er op uit dat de keering langs koppelingskant er uit was geschoten, langs koppelingszijde weet ik niet wegens gebrek aan trekker op locatie.

Heeft er iemand een degelijk mono b klasse blokje voor Maarten? Hoeft niet met cilinder aangezien er een nieuwe gemonteerd is en overzetten wel zal liggen. Eventueel is hij geïnteresseerd in een Vario blok + varioreductie.

Maarten, ik raad je aan een zoekertje te plaatsen bij gezocht. Sorry dat ik niet direct kon depanneren maar zoals uitgelegd, een motorblok met versleten lagers (speling krukaslagers) + uitspringende oliekeerringen is dringend aan vervanging/revisie toe..
Trasforma il meglio in 'massimo'
GODSEELS
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 146
Joined: Tue 20 Mar 2012, 19:41
Location: Leuven

Re: iemand regio erpe-mere die me kan komen helpen?

Post by GODSEELS »

http://www.kapaza.be/nl/brommers/honda- ... 236915.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier staat een variomotor met de achtervario erbij voor een deftige prijs
User avatar
hondaman
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1163
Joined: Sun 15 Jul 2012, 00:06
Location: lokeren

Re: iemand regio erpe-mere die me kan komen helpen?

Post by hondaman »

ik heb nog wel e goe variobloksken liggen voor onze maarten,

indien ECHTE intresse pm me maar he!
i don't care, I LOVE IT
User avatar
wil
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 648
Joined: Sun 15 Jan 2006, 16:26
Location: kortenberg

Re: iemand regio erpe-mere die me kan komen helpen?

Post by wil »

beste

ik heb er ook liggen



Image
yazou
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 691
Joined: Sun 29 Jan 2006, 21:41
Location: zonhoven

Re: iemand regio erpe-mere die me kan komen helpen?

Post by yazou »

killingsnake wrote:Gisteren deze jongen getracht te helpen. Na een hele tijd de meest voor de hand liggende dingen geprobeerd te hebben bleek dat het om een lastiger probleem was dan normaal, om een lang verhaal kort te maken kwam er op uit dat de keering langs koppelingskant er uit was geschoten, langs koppelingszijde weet ik niet wegens gebrek aan trekker op locatie.

Heeft er iemand een degelijk mono b klasse blokje voor Maarten? Hoeft niet met cilinder aangezien er een nieuwe gemonteerd is en overzetten wel zal liggen. Eventueel is hij geïnteresseerd in een Vario blok + varioreductie.

Maarten, ik raad je aan een zoekertje te plaatsen bij gezocht. Sorry dat ik niet direct kon depanneren maar zoals uitgelegd, een motorblok met versleten lagers (speling krukaslagers) + uitspringende oliekeerringen is dringend aan vervanging/revisie toe..
was van de week ook langsgereden(ben het tankje en voetkapje komen halen)
had je het ander blokje gestoken?
het blokje wat er toen onder zat had een schroef over aan de cilinder
helaas hadden we niet meer tijd om ernaar te kijken,moeten nog een stukje verder voor nog wat stukken en dan nog dik 2 uur moeten terugrijden
User avatar
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3604
Joined: Sat 02 Aug 2008, 15:33
Location: Oost-vlaanderen

Re: iemand regio erpe-mere die me kan komen helpen?

Post by killingsnake »

Maarten had het blokje al verwisselt, maar dat extra blok dat hij had is gewoon op zo bleek. + de cilinder die hij gestoken heeft is te kort (zuiger vlamt tegen de kop en zelfs met 2de pakking (2de koppakking bij gebrek aan voetpakking) is het nipt. Hoorde direct dat hij er tegen botste. Is nog wat werk aan vrees ik..
Trasforma il meglio in 'massimo'
Post Reply