Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Vario schakelen
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Member =-
- Posts: 50
- Joined: Wed 06 Aug 2014, 22:33
- Location: Deinze
Vario schakelen
Ik heb nu gewichtjes in mijn vario zitten die te samen ongeveer 42 gram zijn ik denk dat dit iets te veel is mijn brommer trekt niet zo goed op daardoor maar als ik 3 gewichten van 9 gram steek in mijn 6 bil met B klasse ster dan gaat hij niet zo goed meer vooruit ik heb er ook en proma uitlaat op zitten dus mijn brommer zou normaal gezien toch goed moeten trekken en snel rijden...??? Mijn brommer rijd nu maar 50 per uur en ik zou hem toch wel naar de 60 willen krijgen ik dacht dat dit al zo zou zijn met een proma uitlaat... Ik denk dat dit misschien zou kunnen komen doordat mijn vario niet optimaal schakelt iemand tips om dit wel zo te krijgen?
Alvast Bedankt!!
Alvast Bedankt!!
Last edited by MattijsB160 on Fri 29 Aug 2014, 10:37, edited 1 time in total.
Re: Vario schakelen
42 kiloMattijsB160 wrote:Ik heb nu gewichtjes in mijn vario zitten die te samen ongeveer 42 kilo zijn ik denk dat dit iets te veel is mijn brommer trekt niet zo goed op daardoor maar als ik 3 gewichten van 9 gram steek in mijn 6 bil met B klasse ster dan gaat hij niet zo goed meer vooruit ik heb er ook en proma uitlaat op zitten dus mijn brommer zou normaal gezien toch goed moeten trekken en snel rijden...??? Mijn brommer rijd nu maar 50 per uur en ik zou hem toch wel naar de 60 willen krijgen ik dacht dat dit al zo zou zijn met een proma uitlaat... Ik denk dat dit misschien zou kunnen komen doordat mijn vario niet optimaal schakelt iemand tips om dit wel zo te krijgen?
Alvast Bedankt!!
gaan met die banaan
-
- -= Member =-
- Posts: 50
- Joined: Wed 06 Aug 2014, 22:33
- Location: Deinze
Re: Vario schakelen
kweet das veel te veel ik ga der nu insteken van 6x5 gram
-
- -= Member =-
- Posts: 50
- Joined: Wed 06 Aug 2014, 22:33
- Location: Deinze
Re: Vario schakelen
da zal wel al veel beter zijn zeker... maar weet er iemand waarom dak geen 60 rijd?
-
- -= Member =-
- Posts: 50
- Joined: Wed 06 Aug 2014, 22:33
- Location: Deinze
Re: Vario schakelen
een originele B klasse cilinder ik weet niet precies welk nummerde er naast de P staat waar kunde da zien?
Re: Vario schakelen
tussen motorblok en cilinder
den ene kant staat honda,den andere kant het type
den ene kant staat honda,den andere kant het type
i don't care, I LOVE IT
-
- -= Member =-
- Posts: 50
- Joined: Wed 06 Aug 2014, 22:33
- Location: Deinze
Re: Vario schakelen
oke merci kga da morgen eens bekijken!
-
- -= Member =-
- Posts: 50
- Joined: Wed 06 Aug 2014, 22:33
- Location: Deinze
Re: Vario schakelen
Man Man ket nu maar door haha sorry
-
- -= Member =-
- Posts: 50
- Joined: Wed 06 Aug 2014, 22:33
- Location: Deinze
Re: Vario schakelen
Ik vind geen P op mijn cilinder... Ik zie alleen dat hij 49 cc is...
Re: Vario schakelen
meestal staat er iets op hoor zal eens een foto maken zi ben zo terug
waar de tanden borstel is staat er meestal wat op van de 49 cc
maar heb hier eentje waar niks opstaat
waar de tanden borstel is staat er meestal wat op van de 49 cc
maar heb hier eentje waar niks opstaat
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.