Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Vario

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
User avatar
jupiler1987
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1270
Joined: Sun 18 Oct 2009, 12:03
Location: vilvoorde

Vario

Post by jupiler1987 »

Ik zou graag men 6bill vario aanpassen, zijn er mensen die dit al gedaan hebben?
Graag fotos en reacties.

Mvg jupke

jona eesrte bijlage

links org
midden half bewerkt rechts helemaal uitgewerkt
;)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
stijnej9
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Thu 01 Jun 2017, 04:15

Re: Vario

Post by stijnej9 »

ik heb dit wel eerder gedaan, ik deed dit op m'n honda wallaroo's en op m'n sfx'en.
ik denk wel dat ik nog een foto staan heb er van ergens, is wel een foto van een vario van een honda sfx denk ik. :thumbsup:
Willeml
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 5
Joined: Tue 09 May 2017, 15:56

Re: Vario

Post by Willeml »

Ook juist gedaan en 't resultaat mag er wezen, enige wat je moet doen zijn de kamers van de billekes uitzagen en zien dat het loopvlak mooi uitloopt (vijlen). Eventueel want rondellekes tussen deksel en vario plaatsen voor iets grotere variatie.

cheers
Post Reply