Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Even voorstellen

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
kipracing
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 1
Joined: Wed 11 Oct 2017, 00:35

Even voorstellen

Post by kipracing »

Hallo, ik ben Jan de Haan en kom uit Friesland (NL) Ik heb deze week voor mijn 14 jarige zoon een Camino gekocht als project voor Brommercross 2018. Nu hebben we een tomos omgebouwd naar cross waar hij dit jaar mee gereden heeft maar hier zie je of Puch, of Tomos rijden.. dat ik wou eens wat anders en kwam op het idee om een Honda Camino om te bouwen naar Cross Camino. Ik heb inmiddels al wat spulletjes gevonden welke ik ga gebruiken . o.a een HPI rotor ontsteking 2 cilinders afkomsting van een scooter, een HEBO 47.6mm 70cc cilinder, en een MHR Mallossi 47.6 mm watergekoeld, Carburateur word waarschijnlijk een 26 of 28 mm. ook ga ik proberen er een volle malossi krukas van een scooter in de krijgen maar dat moet ik allemaal nog gaan meten en uitzoeken. zodoende vond ik ook dit forum waar ik me aangemeld heb om wat info te krijgen ;)
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Re: Even voorstellen

Post by GoBieN »

Dag Jan,
Welkom op het forum.
Trikke
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 3
Joined: Wed 11 Oct 2017, 06:19

Re: Even voorstellen

Post by Trikke »

Hoi ik ben Patrick ik woon in Lommel ik ben 41 en sinds kort in het bezit van 5 Camino's toch iets wat ergens is blijven hangen van vroeger de bedoeling is van 4 terug origineel te maken en 1 super snelle te bouwen dat is mijn planning voor de komende jaren Gr Patrick
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Re: Even voorstellen

Post by GoBieN »

Dag Patrick.
Succes!
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4022
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Even voorstellen

Post by camino_expert »

welkom op het forum
succes
honda camino forever
Post Reply