Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Hello Camino lovers

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Wezztah
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 1
Joined: Wed 11 Jul 2018, 01:47

Hello Camino lovers

Post by Wezztah »

:) hallo. Ik ben van Sint truiden, België afkomstig en sinds vier jaar woon ik in Leuven. Ondertussen 40 jaar oud, maar in mijn puberjaren (begin '90) was de Camino razend populair. Ik heb zelf een peugeot rcx gehad, met 70cc DR kit, dell' orto carbu en ninja uitlaat. Mijn kameraden reden met caminos, polini kit en promadruk uitlaat. Na een half jaar stond mijn peugeot in panne, gebroken ketting. De caminos bleven echter gaan (tenzij in beslag genomen door politie). Ik zou uit nostalgie (en ook omdat die Franse rommel toen al mn strot uithing) graag een Camino - restauratieprojectje willen opstarten. Ik twijfel nog tussen alle onderdelen apart te bestellen, ofwel een schuurvondst op te knappen. Ik zou graag een klasse b willen vinden en hem opdrijven tot een 70 km /u, met begrenzer igv controle. Motor ga ik volledig reviseren.
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Re: Hello Camino lovers

Post by GoBieN »

Hey,
Welkom op het forum.
Alles van 0 wordt een zeer tijdrovend en duur project.
Succes!
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4022
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Hello Camino lovers

Post by camino_expert »

hallo welkom

zoals gobien al zegt

u gaat zich erg verschieten naar het kostplaatje van 0 tot klaar

tegenover mid 80's en begin 90's

via via oude vrienden misschien dat nog iets in de weg staan hebben enz...
of kennis of tante etc ...kan u soms nog eens iets vinden

maar succes gewenst

vragen shoot
;)
honda camino forever
Post Reply