Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Een Camino begod!

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
codacustom
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Thu 09 Aug 2018, 21:55

Een Camino begod!

Post by codacustom »

Hallo allemaal,

mijn naam is Daan, 30 jaar en woonachtig te Oudenaarde. Ik heb sinds kort een Honda Camino verkregen van mijn grootvader, een donkerblauwe Honda Camino S uit 1979, deze was de laatste maal op de baan geweest in 1988, toevallig mijn geboortejaar. ik heb ook nog een Honda C50 uit 1968 in de garage staan die gerestaureerd wordt, dit waren tot voor kort meer mijn dingen. (intussen al een meerjarig project dankzij nevenactiviteiten, maar komt zeker nog in orde.)

Het brommertje kwam zonder papieren en in een beetje jammere staat. Papiertjes terug aangevraagd, wat ontvetter, kuiswerk, WD40 en staalwol voor de velgjes en sinds deze week was ik 2 dagen op baan met de brommer.

2 kleine ritjes verder: brommer valt stil, piston en cilinder naar de knoppen. Een volledige motorrevisie volgt, zodat hij er opnieuw lange tijd tegenaan kan!

Groetjes,
Daan
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4022
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Een Camino begod!

Post by camino_expert »

welkom op het forum daan

succes gewenst

zijn er vragen stel ze gerust

grtz marc ;)
honda camino forever
codacustom
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Thu 09 Aug 2018, 21:55

Re: Een Camino begod!

Post by codacustom »

camino_expert wrote: Thu 09 Aug 2018, 22:18 welkom op het forum daan

succes gewenst

zijn er vragen stel ze gerust

grtz marc ;)
Hartelijk dank Marc!
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Re: Een Camino begod!

Post by GoBieN »

Dag Daan,
Welkom op het forum.
Post Reply