Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

hoi

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Rub87
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 1
Joined: Sat 07 Apr 2018, 22:02

hoi

Post by Rub87 »

Hallo,

Ik ben Ruben en heb eigenlijk zelf geen camino. Ik heb er een van een kameraad en deze heb ik een beetje in orde gezet. Scooter vario, polini cylinder, proma uitlaat..

Dit alles om met een vrijgezellen twee weken richting ibiza te rijden met de caminos. Natuurlijk niet de hele afstand gereden maar toch dagen van 100 km of meer en de rest met een camper. Dit is alles goed verlopen en was een heel toffe ervaring. Ik heb wel wat tips gehaald op dit forum maar de reden dat ik mij registreer is eigenlijk dat ik veel problemen had met de onsteking en alles al geprobeerd had. nieuwe bougie, onderbreker etc, niks hielp. omdat de vertrekdatum ditechbij kwam dacht ik, fµ©k dit en ik koop een 12v spoel en CDI. deze onderdelen zijn toen pas aangekomen op de dag dat we vertrokken en heb deze nooit kunnen installeren. uiteindelijk bleek dan ook de bougiekabel het probleem te zijn.

Daarom zou ik graag de CDI spullen hier te koop aanbieden zodat iemand er nog iets aan heeft. vandaar deze verplichte kennismakingspost :)

Ruben
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Re: hoi

Post by GoBieN »

Dag Ruben,

Welkom op het forum.
In het te koop onderdeel kun je een nieuw onderwerp starten met de onderdelen die je te koop het.

Groeten
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4022
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: hoi

Post by camino_expert »

hallo ruben
welkom op het forum

er is een tekoop topic beschikbaar
zet het gerust erin

mvg , marc ;)
honda camino forever
Post Reply