Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Back

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Steve Van Exem
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 3
Joined: Tue 04 Aug 2015, 21:08

Back

Post by Steve Van Exem »

Hallo allemaal ik ben Steve 29 j en ben woonachtig in Poperinge.
Een tijdje geleden heb ik me hier al eens voorgesteld maar doe dit nog even opnieuw omdat ik ook direct mijn project topic zal starten en het forum.

Na 10 jaar eindelijk terug een camino in huis gehaald had er vroeger 2 maar door tijd en geldgebrek verkocht om nu tot mijn spijt te zien dat alles 10x duurder is geworden (Waar stopt dit?) en om tevens ook te zien dat veel stukken onvindbaar zijn geworden :( .

Wat ga ik doen met de camino wel ik ga een volledige restauratie doen.
Stukken waarvan ik vind dat ik ze niet meer kan restaureren naar bijna nieuwstaat ga ik nieuw zoek en zo goed als nieuw zoeken.
en kwa look wel sinds ik hier het eerst op het forum kwam als gast was ik op slag verliefd op de camino red sun (golden project) en zo zal hij dus ook min of meer komen maar dat zal veel tijd, geld, en hulp van dit forum kosten

Ps hoe kan ik via i pad fotos toevoegen aan mijn project topic ze zijn blijkb te groot
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Re: Back

Post by GoBieN »

Hoe zeldzamer, hoe duurder helaas.
Je kan foto's ook toevoegen via https://postimages.org/
Kopieer en plak dan de codes naast "Minatuurafbeelding voor fora".
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4022
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Back

Post by camino_expert »

hallo
welkom steve
ja alles is een pak duurder geworden
in bepaalde onderdelen ,
niet alles
maar toch
indien vragen enz...
stel ze gerust

mvg
honda camino forever
Post Reply