Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Nieuw lid

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Marcoziezo
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Mon 16 Sep 2019, 08:56

Nieuw lid

Post by Marcoziezo »

Hallo,

Mijn naam is Marco, 23 jaar en afkomstig uit Vlaams-Brabant.
Ik ben al bijna 8 jaar in het bezit van de oude camino (gva 2002) van mijn neef.
In het begin heb ik er veel aan zitten sleutelen met de hulp van mijn vader om hem deftig draaiende te krijgen, maar de motor valt steeds uit als ik geen gas geef of hij in ralenti draait.

Dankzij dit forum heb ik al de bougie, de carbu, de motorpakkingen, de roulementen en de cilinder vervangen.
Ook heb ik al de bobijn achteraan vervangen. Nog steeds lukte het mij niet om de motor deftig te doen draaien.

Een vriend van mij die weet dat die camino ondertussen al heel lang stilstaat in mijn garage, stelde voor om deze eens te fixen en proper te lakken en wat te customizen. Hij is vooral geïnteresseerd om hem er mooi uit te laten zien, maar ik zou willen dat hij eerst rijdt voor we al die moeite doen.

Daarmee ben ik opnieuw op dit forum belandt (mijn vorig account ben ik vergeten).

Ik denk eraan om een nieuwe luchtfilter te plaatsen en een andere sproeier te proberen.
Moest ik hem dan eindelijk goed draaiende krijgen zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met het plaatsen van zo een buis om het kader te verstevigen (en omdat ik vind dat dat er goed uitziet). Om hem vervolgens te lakken en op te schonen.

Cheers,
Marco
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4022
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Nieuw lid

Post by camino_expert »

hallo marco
terug welkom

op u eerste vraag deftig laten draaien

ik kan daar verschillende dingen over zeggen aan wat het zou liggen
maar om een duidelijke diagnose te maken zou ik het zelf moeten horen en zien
dit ligt meestal aan de carbu en of ontsteking , zeker door lange stilstand
bij mij kan u terecht met het onderste deel van de camino (motor in de brug met uitlaat onts en carbu)
dit als u er niet zelf uitkomt
indien interesse stuur gerust een pb

succes gewenst
mvg
honda camino forever
Marcoziezo
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Mon 16 Sep 2019, 08:56

Post by Marcoziezo »

Bedankt, ik ga eerst zelf nog eens alles opschonen en nog wat dingen proberen. Indien ik vast zit stuur ik u een pb :)
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4022
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Nieuw lid

Post by camino_expert »

hallo
komt zeker inorde
succes ;)
honda camino forever
Post Reply