Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

oldtimer uit Gent

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
paper panzer
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 3
Joined: Sun 30 Aug 2020, 14:29

Oldtimer (ikzelf dan)

Post by paper panzer »

Hallo iedereen,

Op mijn 16de had ik een andere brommer, maar een jaar later een goedkoop Caminootje gekocht om wat te prullen. Dat is wat uit de hand gelopen, maar op mijn 18de een auto en de interesse was weg. Meer dan 25 jaar later staat er nu een Camino in de garage die het verdient om terug opgeknapt te worden. Hij moet worden herspoten omdat hij destijds is gespoten door prutsers die geen mooi werk hebben geleverd. Maar eerst een buis tussen de kader laten lassen. Er zit in gloednieuwe Poline waterkoeling op die enkel is ingereden. Ik ga waarschijnlijk nog kijken voor een waterpomp. De bedoeling is om op termijn de Camino tiptop in orde te zetten en dan te verkopen.

Groeten,


John
paper panzer
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 3
Joined: Sun 30 Aug 2020, 14:29

oldtimer uit Gent

Post by paper panzer »

Hallo iedereen,

Even opnieuw na het lezen van de regels... Beetje te enthousiast geweest.
Ik ben John, 45 en woon in Gent. Ik heb één complete Honda Camino die ik de komende maanden wil opknappen en nog reserve-onderdelen. Ik wil de bromfiets opnieuw laten spuiten nadat er een buis tussen mijn kader is gelast. De Camino heeft een nieuwe Polini-waterkoeling die enkel is ingereden. Ik ga waarschijnlijk nog een waterpomp kopen.

Groeten,

John
User avatar
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-
Posts: 5994
Joined: Wed 03 Sep 2003, 12:54
Location: Roeselare
Contact:

Re: oldtimer uit Gent

Post by GoBieN »

Hallo John,

Welkom en veel succes met het op punt zetten van de camino!
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4022
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: oldtimer uit Gent

Post by camino_expert »

hallo john

welkom op het forum
veel succes gewenst

zijn er vragen stel ze gerust

mvg
honda camino forever
Post Reply