Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Kennismaking.

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
svankerc
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Thu 22 Oct 2020, 10:12

Kennismaking.

Post by svankerc »

Beste Camino liefhebbers,

Ik ben Stefan, al bekanst 50 jaar en eigenlijk feitelijk nooit de brommermicrobe verloren.
In mijn jeugd gingen we graag 'oerend hard' door de straten op onze MT's, AC's (Suzuki) en uiteraard op dé ... Camino.

Mijn dochter Fien, is juist zestien en had graag een brommer, ze twijfelt tussen een Amigo of een Camino.
Daarin in ze vrij.
(Ik wil hier geen discussie starten maar een Amigo lijkt me uit ervaring betrouwbaarder maar dat komt ongetwijfeld doordat we ook altijd moesten sleutelen en prutsen aan die Camino's en niet konden terugvallen op forums zoals deze.)

Ik heb een aftandse Camino DeLuxe B-klasse gekocht en wil die opmaken (voor haar.)
Met de tricks en tips op deze forum moet dat lukken, alvast bedankt en een dikke duim voor diegene die hun ervaring, tijd en arbeid hier delen.
Doe zo verder !

mvg,
Stefan.
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4021
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Kennismaking.

Post by camino_expert »

hallo stefan

welkom op het forum

amigo dezer tijd kan ook nog perfect
amigo-novio -pc ps ss enz
nu anno 2020 is ook niet zo voordelig- goedkoop meer als plus 30 jaar terug , en veel made in taiwan , china enz....
idem met camino mt mtx mbx suzuki's a 100 en ac50 enz....

moesten er specifieke vragen zijn , detail enz
stel ze gerust

veel succes gewenst

mvg
honda camino forever
svankerc
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Thu 22 Oct 2020, 10:12

Re: Kennismaking.

Post by svankerc »

Thx
Post Reply