Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Zolderopruiming: Gratis

Plaats hier uw Honda Camino PA50 en/of onderdelen te koop.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
User avatar
FlamingProma
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 5909
Joined: Sat 10 Apr 2004, 10:54
Location: Sint-Niklaas
Contact:

Zolderopruiming: Gratis

Post by FlamingProma »

Hallo iedereen,

Binnenkort zolderopruiming, iemand interesse om nog eens te komen kijken voor alles naar het containerpark gaat.
Ik heb geen zin om een uitgebreide inventaris te maken maar enkele foto's moet kunnen.
Het beste is een tijd verleden al eens verkocht, maar ongetwijfeld nog enkele nostalgische stukken waar ik geen afscheid van kon nemen.
Er ligt vast nog wel een getunede 50cc tussen die trekt zoals een 65cc en dood valt op 50 km/u.
Regio Sint-Niklaas.


Groeten
Onze Jupiler die in de fleskes zit,
geheiligd is Uw smaak,
Uw walm kome,
Uw alcohol beïnvloede,
Geef ons heden ons dagelijks bier,
en vergeef ons onze zatheid,
maar verlos ons van de kater
Amen
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4021
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Zolderopruiming: Gratis

Post by camino_expert »

check pb
mvg
honda camino forever
BertV
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Sat 29 Jun 2019, 23:20

Re: Zolderopruiming: Gratis

Post by BertV »

FlamingProma wrote: Sun 14 Jul 2019, 11:20 Hallo iedereen,

Binnenkort zolderopruiming, iemand interesse om nog eens te komen kijken voor alles naar het containerpark gaat.
Ik heb geen zin om een uitgebreide inventaris te maken maar enkele foto's moet kunnen.
Het beste is een tijd verleden al eens verkocht, maar ongetwijfeld nog enkele nostalgische stukken waar ik geen afscheid van kon nemen.
Er ligt vast nog wel een getunede 50cc tussen die trekt zoals een 65cc en dood valt op 50 km/u.
Regio Sint-Niklaas.


Groeten
Pb gestuurd.
Mvg
Post Reply