Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Hoe snel gaat jouw Camino?

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply

Hoe snel gaat jouw camino?

25-40 km/u
84
13%
ik kan beter gaan lopen (< 25 km/u)
6
1%
40-55 km/u
150
23%
55-75 km/u
235
36%
75-90 km/u
117
18%
harder dan 90km/u
58
9%
 
Total votes: 650

User avatar
Martin
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2324
Joined: Wed 01 Jun 2005, 23:36
Location: Beringen

Post by Martin »

daar ga ik ook mee akkoord maarjah, soms liegen km tellers zonder dat je het weet zeh, beste is op testbankjuh zette :lol: 8)
usha
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 504
Joined: Sun 11 Sep 2005, 20:52
Location: antwerpen, duffel

Post by usha »

ja zie mijne maat eeft achter auto gerede me zenne nitro en dien ging 90 en ik vlieg die voorbij ma echt vliege
en tecnigas valt ng mee zenne heb me die chap op men speedfight 93 uitgehaald op rollekes van de flikke me originele cilinder en ik denk wel da da redelijk goe is voor origineel
User avatar
Martin
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2324
Joined: Wed 01 Jun 2005, 23:36
Location: Beringen

Post by Martin »

da gata inderdaad wel jah :wink:
jona
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 437
Joined: Mon 04 Apr 2005, 00:25

Post by jona »

usha wrote:ja zie mijne maat eeft achter auto gerede me zenne nitro en dien ging 90 en ik vlieg die voorbij ma echt vliege
en tecnigas valt ng mee zenne heb me die chap op men speedfight 93 uitgehaald op rollekes van de flikke me originele cilinder en ik denk wel da da redelijk goe is voor origineel
met alle respect maar ACHTER een auto kunde met een brommer al rap 10 per uur harder rijden dan voor een otto
usha
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 504
Joined: Sun 11 Sep 2005, 20:52
Location: antwerpen, duffel

Post by usha »

awel ja da bedoel ek eig e voor dien zen moeder ree er achter mijn fout :?
r33n
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 246
Joined: Tue 16 Mar 2004, 20:47
Location: Wetteren (Massemen)
Contact:

Post by r33n »

usha wrote:ja zie mijne maat eeft achter auto gerede me zenne nitro en dien ging 90 en ik vlieg die voorbij ma echt vliege
en tecnigas valt ng mee zenne heb me die chap op men speedfight 93 uitgehaald op rollekes van de flikke me originele cilinder en ik denk wel da da redelijk goe is voor origineel
lol, precies of de rollekes van de flikken kloppen :roll:
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

usha wrote:ja zie mijne maat eeft achter auto gerede me zenne nitro en dien ging 90 en ik vlieg die voorbij ma echt vliege
en tecnigas valt ng mee zenne heb me die chap op men speedfight 93 uitgehaald op rollekes van de flikke me originele cilinder en ik denk wel da da redelijk goe is voor origineel

Klopt een autoteller? Nog nooit gehoord dat een autoteller ietsje sneller aangeeft dan je werkelijk rijd?

Rollen van de flikken = rommel... Soms geven ze véél te hoog aan, soms véél te weinig...

Ach, ik wil je helemaal niet afbreken maar je zal zien: met zo'n laserpistool zal je de exacte snelheid weten. Op de testbank weet je toch ook niet exact hoe snel hij gaat? Je hebt 0.0 weerstand.
minoke2
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 582
Joined: Mon 12 Sep 2005, 19:55
Location: Oostduinkerke, West-Vlaanderen

Post by minoke2 »

die van mij gaat momenteel 45, ma kga em nog versnellen :-D
Sprutte
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 391
Joined: Wed 31 Aug 2005, 19:46
Location: Roeselare

Post by Sprutte »

Clio-Tuning wrote:
usha wrote:ja zie mijne maat eeft achter auto gerede me zenne nitro en dien ging 90 en ik vlieg die voorbij ma echt vliege
en tecnigas valt ng mee zenne heb me die chap op men speedfight 93 uitgehaald op rollekes van de flikke me originele cilinder en ik denk wel da da redelijk goe is voor origineel

Klopt een autoteller? Nog nooit gehoord dat een autoteller ietsje sneller aangeeft dan je werkelijk rijd?

Rollen van de flikken = rommel... Soms geven ze véél te hoog aan, soms véél te weinig...

Ach, ik wil je helemaal niet afbreken maar je zal zien: met zo'n laserpistool zal je de exacte snelheid weten. Op de testbank weet je toch ook niet exact hoe snel hij gaat? Je hebt 0.0 weerstand.
het kan 6km/u schelen dacht ik :wink:
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Ja, bij de politie trekken ze er 6km/h af.

Maar kom, mijn brommer gaat denk ik wel een pakje rapper gaan op de rollen hoor. Mijn camino heeft echt weinig kracht ... dus bij een beetje tegenwind ga ik al een pakje trager... Dus op de rolletjes zal ik wel wat rapper gaan dan 6km/h erbij.
User avatar
Nekrotzar
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 59
Joined: Sun 28 Aug 2005, 13:15
Location: Merelbeke

Post by Nekrotzar »

En het is ni omda de politie er 6 aftrekt dat da altijd maar 6 scheelt hé. Hoe sneller je rijdt, hoe meer verschil, tenzij da ge me slicks rijdt, en dan nog moet ge rekening houden met wrijving van wind, wegoppervlak en dergelijke...
usha
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 504
Joined: Sun 11 Sep 2005, 20:52
Location: antwerpen, duffel

Post by usha »

Mr. Breezer wrote:
Clio-Tuning wrote:
usha wrote:ik dagt da da ne 72 malosi was ma ze zegge da da ni besta ds wet ek ni wa voor cilinder
ma der stekt ok scooter chap onder van speedfight 2 (tecnigas)
(zwaar angepast ds)
en ik gen een 100 ong

Technigas = rommel :wink:

Met enkel een cilinder en een uitlaat haal je geen echte 100km/h.
allebei mee akkoord en vo de 100 te hale moete al stukje kunne tunen van vario ,cilinder, carbu,...
zie e ik em mene vario getuned en ik gen ni mer vooruit maximum 60
dus ik vind da vario tuning persoonlijk mar schit alee op mijne mino tg
kan wel da da iets me die chap te make eeft
marco
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1377
Joined: Fri 08 Oct 2004, 22:49

Post by marco »

ja, man , dan ebt gij toch heeeeel slecht getuned, of ge ebt uwen loodjes er verkeerd terug ingezet...
usha
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 504
Joined: Sun 11 Sep 2005, 20:52
Location: antwerpen, duffel

Post by usha »

volges mij kunde da ni echt verkeerd doen zolang ge zie da die vlakke gelijk lope
en euh loodjes verkeert legge
ik zen ni achterlijk e :-D
marco
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1377
Joined: Fri 08 Oct 2004, 22:49

Post by marco »

achterlijk zeg ik niet... maar je kan niet door je vario te tunen, 30 km per uur ACHTERUIT gaan é :roll:
Post Reply