Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Hoe snel gaat jouw Camino?

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply

Hoe snel gaat jouw camino?

25-40 km/u
84
13%
ik kan beter gaan lopen (< 25 km/u)
6
1%
40-55 km/u
150
23%
55-75 km/u
235
36%
75-90 km/u
117
18%
harder dan 90km/u
58
9%
 
Total votes: 650

User avatar
jonie88
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 222
Joined: Sun 12 Jun 2005, 17:50

Post by jonie88 »

kheb die al eens zien voorbij knallen en tzal er nooit veel neffe zitten kan zelf ook bekan ni geloven met die setup mor ja
Locco bartoo
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 21
Joined: Tue 13 Sep 2005, 19:04
Location: antwaaarpeu Nooord

beste moderator.

Post by Locco bartoo »

ik zal de bewijzen volgende keer op film weergeven.... aangezien sommige te ver wonen dan zal ik et zo laten zien.. liegen ga ik er ni voor doen... en eigenlijk . WA kan ik er nu aan doen dat die mino zo rap ga... 103 is topsnelheid met gewone proma en 65 dr.. + powerbox op carbu en sproeier 0.8. binnekort kunt u zien live ier op camino tunning.
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Met een krulstuurtje tegen 103 km/h scheuren, maf :o

Nog nooit een scheve achterbrug of gescheurde achterbrug gehad zonder versteviging?

Alleja, hoe heb je dat gemeten dat je 103km/h ging?


Met een DR 65cc, proma en grotere carburator haal je geen 100km/h, dat maak je mij toch niet wijs zonder bewijzen. 80 - 85 zal al meer dan genoeg zijn.
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: beste moderator.

Post by clio-tuning »

Locco bartoo wrote:ik zal de bewijzen volgende keer op film weergeven.... aangezien sommige te ver wonen dan zal ik et zo laten zien.. liegen ga ik er ni voor doen... en eigenlijk . WA kan ik er nu aan doen dat die mino zo rap ga... 103 is topsnelheid met gewone proma en 65 dr.. + powerbox op carbu en sproeier 0.8. binnekort kunt u zien live ier op camino tunning.

Powerbox doet niets aan je snelheid hoor :wink:
User avatar
duf
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-
Posts: 3898
Joined: Tue 27 Jul 2004, 17:18
Location: Heule
Contact:

Post by duf »

met carbu 21 - dr - proma kan je wel in de 90 gaan... als je uw analoge teller vertrouwt trek er maar 8km/h af dan ...

mijne gaat ergens boven de 110 :twisted: zal dan es kijken voor topsnelheid als er nieuw zuigertje in zit :twisted:
~ Sprint Camino ~
Malossi 70cc MHR cilinder ~ Malossi MHR Krukas ~ Malossi Rotor ~ Yasuni C21
Malossi MHR vario ~ MHR overrange ~ Stage6 koppeling ~ Keihin 28mm semi valstroom
V-force
User avatar
crazycamino
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1312
Joined: Fri 31 Dec 2004, 17:37

Post by crazycamino »

Clio-Tuning wrote:Met een krulstuurtje tegen 103 km/h scheuren, maf :o

Nog nooit een scheve achterbrug of gescheurde achterbrug gehad zonder versteviging?

Alleja, hoe heb je dat gemeten dat je 103km/h ging?


Met een DR 65cc, proma en grotere carburator haal je geen 100km/h, dat maak je mij toch niet wijs zonder bewijzen. 80 - 85 zal al meer dan genoeg zijn.
da vraag ik mij ook af hoe da em da heeft gemete
Locco bartoo
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 21
Joined: Tue 13 Sep 2005, 19:04
Location: antwaaarpeu Nooord

...

Post by Locco bartoo »

hmmms ok ok.... kan zijn dat de teller liegt..... is maar meterke tot 100 maar gaat er wel boven.. alst liegt kan ik ni aan doen... en vriendin zei dak 103 ging.. mijn auto heeft digitale teller ... da zal wel ni liegen.....en zal da wel liegen dan is 90 a 95 e..... maar hij gaat in iedergeval... ik heb men camino pas een maand als em scheurd dan zal da wel binnen een paar maand zijn ....... vorige camino ging 115.... getest en daar stond een gewone euro 72cc onder + leovinci en delorto........ ik spreek nu over 10 jaar geleden toen zatte golle nog in olle pamperkes dus ik zal et wel weten......
Locco bartoo
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 21
Joined: Tue 13 Sep 2005, 19:04
Location: antwaaarpeu Nooord

heheh voila

Post by Locco bartoo »

mijn vliegmachine........................ en heb nog leovinci'ke liggen ook met ninja pijp....... dus kan nog alles aanpassen... we will seeee .....
ooit ergens meeting in antwerpen and i'll be there.........

Image
User avatar
FlamingProma
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 5909
Joined: Sat 10 Apr 2004, 10:54
Location: Sint-Niklaas
Contact:

Post by FlamingProma »

't zou me verwonderen dat je met die setup zo snel ga
Onze Jupiler die in de fleskes zit,
geheiligd is Uw smaak,
Uw walm kome,
Uw alcohol beïnvloede,
Geef ons heden ons dagelijks bier,
en vergeef ons onze zatheid,
maar verlos ons van de kater
Amen
User avatar
jonie88
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 222
Joined: Sun 12 Jun 2005, 17:50

Post by jonie88 »

sorry voor de of topic mor kan iemand mij zeggen hoe rap ik ga met een leo pijpke 65cc ke (denk malossi )en racecarbu???
matjas
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 218
Joined: Sun 20 Feb 2005, 20:53
Location: geraardsbergen

Post by matjas »

ik rij 55 per uur.. volledig origineel :)
User avatar
bruierfr
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1593
Joined: Mon 11 Apr 2005, 14:24
Location: Kester

Post by bruierfr »

jonie88 wrote:sorry voor de of topic mor kan iemand mij zeggen hoe rap ik ga met een leo pijpke 65cc ke (denk malossi )en racecarbu???
...rond de 85 moet wel lukken!
User avatar
gerrit
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 359
Joined: Mon 04 Apr 2005, 16:56
Location: hasselt ( godske )
Contact:

Post by gerrit »

ik heb 65 polini kit , proma attack, powerbox(maakt wel nie uit  :) ) kwee nie hoesnel hij rijd maar ik wou hem late afstelle op 45 voor een tijdje, maar in de brommer winkel zijde ze da hem maar op 90 konde afstelle  :?  :-D 
Space... it seems to go on and on... untill you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you
thierryken
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 199
Joined: Sun 05 Jun 2005, 20:47
Location: tremelo

Post by thierryken »

p3 met sito rijd 45
Sprutte
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 391
Joined: Wed 31 Aug 2005, 19:46
Location: Roeselare

Post by Sprutte »

gerrit wrote:ik heb 65 polini kit , proma attack, powerbox(maakt wel nie uit  :) ) kwee nie hoesnel hij rijd maar ik wou hem late afstelle op 45 voor een tijdje, maar in de brommer winkel zijde ze da hem maar op 90 konde afstelle  :?  :-D 
lols metdie setup gade wss nog geen 80 :P
Post Reply