Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
malossifreak wrote:naarmijn wete moet ge het best roderen met de setup die je werkelijk gaat hebben
is te zien welke stukken je hebt... als je bv voor de eerste maal je cilinder rodeerd laat je die best op het gemak roderen, steek je direkt al andere stukken gaat i meer toeren draaien etc... bij grotere carbu krijgt i meer mengsel dus ontsteekt i harder etc
maar het is niet verboden om met andere stukken te roderen he
alleen moet je je dan kunnen inhouden
met sterkere koppeling veren mag je ook roderen, maar als je wil aanzetten bv maar halfgas geven, dat hij niet snel in toeren stijgt... kan ook geen kwaad dan
laat die gewoon 2 maal 15 minuten in ralenti draaien, en dan VOLLEDIG afkoelen tussen de 2 maal.
Endan zou ik nog een naftebak leegrijden opt gemak en aventoe ne keer opentrekken..
spruyzie wrote:an hoeveel per uur zou je best roderen met een splinternieuwe 65 van malossi?
ja uur, da hangt er vanaf he. ge moet tellen in km's, niet in uren het gaat erom hoeveel stress er op je cilinder wordt gezet, niet voor hoe lang
hij bedoelt km/u gewoon km per uur zei hij en kzou gewoon aan 35 ofzo gaan (gewoon niet veel toeren maken eigenlijk) en aventoe ne keer voor een paar seconden opentrekken
spruyzie wrote:an hoeveel per uur zou je best roderen met een splinternieuwe 65 van malossi?
ja uur, da hangt er vanaf he. ge moet tellen in km's, niet in uren het gaat erom hoeveel stress er op je cilinder wordt gezet, niet voor hoe lang
hij bedoelt km/u gewoon km per uur zei hij en kzou gewoon aan 35 ofzo gaan (gewoon niet veel toeren maken eigenlijk) en aventoe ne keer voor een paar seconden opentrekken
kwa zelf rodeern weet ik wat ik moet doen en beste is maar na 500km opentrekken moa kwist gewoon nie an hoeveel je moest rijden sommige zeggen 50 en andere dan 20 tot 35
@ spruyzie: niemand kan zeggen: je moet roderen aan die snelheid.
De ene brommer maakt meer toeren dan de andere. Dus je moet zelf wat weten/ondervinden hoe snel je kan rijden zonder niet enorm veel toeren te draaien. En af en toe mag je eens ietsje rapper rijden. Hoe verder je in rodage zit, hoe meer en langer je hem eens mag 'opentrekken' maar zeker niet in overdrijven.