Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
clio-tuning wrote:Neenee, dan leg je hem idd beter wa langer in de vriezer.
Maar gewoon voor oude lagertjes eraf te krijgen...
Ik leg die der ongeveer half uurtje in, en nog nooit problemen gehad, gewoon zien dat je geen stompe platte schroevendraaier hebt maar heel plat.
zo doe ik het enkel hout tss de kruk en de bankschroef voor geen krasse ofzo e
ma als ik daar echt veel fors opzet dan is da presie of die kukaswang plooit mee (en da kan ni gezond zijn e)
als ge dermee naar de winkel ga dan doen die da eventueel wel voor u, mij heeft da toen 2€ gekost dan ist ineens zoals het hoort gedaan en heb je minst kans op beschadiging
Onze Jupiler die in de fleskes zit,
geheiligd is Uw smaak,
Uw walm kome,
Uw alcohol beïnvloede,
Geef ons heden ons dagelijks bier,
en vergeef ons onze zatheid,
maar verlos ons van de kater
Amen
bremino wrote:zo doe ik het enkel hout tss de kruk en de bankschroef voor geen krasse ofzo e
ma als ik daar echt veel fors opzet dan is da presie of die kukaswang plooit mee (en da kan ni gezond zijn e)
ma als ik zo'n lange groote neem dan graakt die ni tss de lager en de wang en dan heb ik die kleintjes e en die plooie alemaal
ik heb hier nog facom schroevendraaiers liggen maar ik vind da die net ietske te veel kostenom scheef te trekken :lol:ÂÂ
ja vind ik ook en wou dees weekend een gereviseed blokje  ÂÂ
maar we gaan wrs morge naar ne collega van mijn pa die heeft bijna al het matriaal ligen mss heeft die zo'n lagertrekker
ok de lagers zijn ernu eindelijk af :lol: hoe weet ik niet ik was er niet bij
nu om die lagers in de carter te duwen ik heb zo'n 2 minuten mijn carter verwarmd met gasbrander en mijn lager wilt mar 2-3 mm erin gaan niet meer wa kan ik nog doen?