Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik heb alles liggen ervr, moet nog ene reviseren ... laat mr weten waar je de afmetingen van nodig hebt
- Grote oliekeerring: kan je enkel bij Honda-verdeler kopen (SKF heeft dit niet)
- Metalen afdichting: idem (mr is niet noodzakelijk te vernieuwen, kost veel geld nieuw)
- O-ringen: haal de oude eruit en ga ermee nr degelijke doe-t-zelf zaak, zij zullen je wel helpen
Ik krijg echt die 5 bouten van m'n achterklok niet los, en met een schroeven draaier verpruts ik enkel maar m'n bouten en heb ik het gevaar dat ik er geen grip meer ga op hebben ...
Ja, ik heb die techniek ook al geprobeerd maar het spel blijft muurvast zitten, daarnet eens de tip van Santa Cruz geprobeert uit de eerst post met een beitel maar zelfs dat wil niet lukken . Afschijven wil ik niet doen, dat is tegen m'n principes, dat moet en gaat los komen Als m'n vader eens thuiskomt eens vragen of hij met z'n paardemacht da nie los krijgt en anders de schijf erin
Blijkbaar had m'n vader dat liggen, in 2 sec was dat eruit en ik maar kruipolie gebruiken en daar op tikke om die vijzen 'wakker te maken'. Heb nu net m'n nieuw tandwiel erin gelegd, en dan ga ik nog de pakking vervangen. Toevallig had ik dit nog alle 2 liggen dus meteen nieuwe dingen geleerd en gezien.