Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

uitlaat zelf maken

Handleidingen, documenten en sticky's voor Honda Camino PA50

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
tuningisnotacrime
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 112
Joined: Wed 17 May 2006, 20:09

Post by tuningisnotacrime »

FlamingProma wrote:het rendement van een viertakt is hoger maar het vermogen van de tweetakt lijkt twee keer groter bij eenzelfde cilinderinhoud theoretisch omwille van elke omwenteling een arbeidsslag, bij viertakt is dat om de 2 omwentelingen
twee takt is agressiever maar heeft meer verlies
*shithead*007
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 10
Joined: Fri 05 Jan 2007, 22:27
Location: west-vlaanderen
Contact:

Post by *shithead*007 »

mijn pa is garagist en 2takt is wel degelijk het meest rendement! :lol:  :wink: 
User avatar
sam66
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2185
Joined: Sun 13 Nov 2005, 18:06
Location: torhout
Contact:

Post by sam66 »

dan moet uwe pa is opnieuw naar de schoolbanken! :lol: :wink:
Nicholas1234
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 152
Joined: Sat 20 May 2006, 20:44
Location: Dendermonde

Post by Nicholas1234 »

*shithead*007 wrote:mijn pa is garagist en 2takt is wel degelijk het meest rendement! :lol: :wink:
wa nen bullshit, denk is na, hoe kan da nu?!?

4-takt=>kleppen=>geen verlies van naft
2-takt=>poorten (die soms tegelijk openstaan)=>spoelverliezen

da gade toch ni ontkennen?
hoe kan nen tweetakt dan mee rendement ebbe?
Inf4nt
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 3
Joined: Sat 21 Apr 2007, 18:59

Post by Inf4nt »

amaai eindelijk seg :) oelang eeft dees onderwerpke geduurd :)

Theorie therorie da slaagt allemaal op gene bal.

Het enige dage moet doen is logisch nadenken.

Ne 4 takt werkt idd me kleppe en die verliest zowizo altij wel KLEIN beetje naft. Veel minder tenopzichte vn ne 2takt.


Ne 2takt heeft poorte en idd hebde dus spoel verlies en al die zever dus conclusie

4takt hoger rendement dn ne 2takt.

Man man man


En voor uitlaten te berekenen heb ik nog een programa maar da zulde mr is moete vrage in pb
Post Reply