Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
en dan kan iedereen zijn topfoto sturen in dt topic en dat kan er gestemd worden dewelke er allemaal op morgen en we zouden ook iets moeete vinde zodanig da ni iedereen op zich zelf kan stemme
dan komt er zever van, maar me bedoeling is om hem nog drukker te maken e, maar alle
foto's ook kleinder maken e, niet gelijk nu, een foto over heel de hoogte...
Als je 25 camino's op de banner plaatst, dan is het druk en zie je nix van de brommers.
Plaats je er 2 of 3 op is t ook miserie, want sommigen voelen zich benadeeld.
et verschil is da kik daar geen drama van ga maken as men camino er niet opkomt zet je hem ermee op goed zet je hem er niet op ook goed dat maakt voor mijn geen enkel verschil, kzeg gewoon omdat ik mijn camino niet mis vind of hij er niet mooi zou opstaan maar ik ga daar zeker en vast geen ruzie voor maken hoor.