Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
reclameren zoals de walen van schending van de privicy
ik vind het ook wat debiel dat ze hun met zo'n dingen moeten bezig houden..
ik hoop alleen dat het niet te groot gaat uitvallen
en @jasper, ik denk het wel ze maar kheb er nog nooit iemand met een L zien rijden
en die stoem otto'kes zette ze niet op de rollen hé maar ons wel
Pertang die ottoko's hebben ook een 2-takt motorke en die kunde even goed opfokken
Ne maat van mij heeft er zo is 3 gekocht
In 1 wou hem zelfs ne quad motor inleggen
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you! Red Original Funny Project
olleke wrote:Pertang die ottoko's hebben ook een 2-takt motorke en die kunde even goed opfokken
Ne maat van mij heeft er zo is 3 gekocht
In 1 wou hem zelfs ne quad motor inleggen
de beste oplossing in mijn ogen : mensen zonder rijbewijs nog steed A-klasse regeling voor al die hun rijbewijs halen en dus de wegcode kennen laat die tot een 125 cc gaan en die hebbe dan ook nummerplaten
publie wrote:waarom allemaal zeggen 10-20 per uur rapper :-s
de beste oplossing in mijn ogen : mensen zonder rijbewijs nog steed A-klasse regeling voor al die hun rijbewijs halen en dus de wegcode kennen laat die tot een 125 cc gaan en die hebbe dan ook nummerplaten
simpel .
Okee, zo had ik het nog niet bezien.
Klinkt inderdaad wel beter maarja,... Wie zijn wij als het om zoiets gaat eh
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you! Red Original Funny Project
natuurlijk zit er dan wel een verschil tussen een 125cc 2takt crosser en bv een motodax 4takt he
vrijwel iedereen kan op een motodaxke rijden
maar voor een 125cc crosser moet je toch al wat ervaring hebben niet?
Ik heb zelf een tijd cross gereden, mijn eerste brommer waar ik met leerde rijden was zelfs een crosser (yamaha 50cc competition)
Ik denk dat er tussen een motodax en crosser op vlak van rijden weinig verschilt buiten de banden, grootte en hevigheid.
Schakelen moet mee alle 2..
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you! Red Original Funny Project
ik zie het gewoon niet zitten om al die ronny's en kinders die nog nie deftig kunnen rijden met nen 50 cc en hun wat gedragen met nen 125 te laten rijden ?
die fokken ze dan ook weer op en dan word dat veel gevaarlijker dan een 50 cc geef je ze een 250 zullen ze die ook proberen te forseren enzo ...
gaat hem eerder over de bestuurder hoor denk ik
publie wrote:waarom allemaal zeggen 10-20 per uur rapper :-s
de beste oplossing in mijn ogen : mensen zonder rijbewijs nog steed A-klasse regeling voor al die hun rijbewijs halen en dus de wegcode kennen laat die tot een 125 cc gaan en die hebbe dan ook nummerplaten
simpel .
Idd zouden ze moeten doen en voor dan met die 125cc te rijden, eerst een deftig praktijkexamen afleggen !
ik vraag mij nu wel af, mijn yamaha dt rijdt 65 op de teller maar staat volledig met originele cilinder, uitlaat, tandwielen,
wat nu als de plakken eraan komen ???
kristof caminolover wrote:ik vraag mij nu wel af, mijn yamaha dt rijdt 65 op de teller maar staat volledig met originele cilinder, uitlaat, tandwielen,
wat nu als de plakken eraan komen ???
als hem standaard is zo laten, kunnen ze niets maken + er zit altijd een afwijking op de teller
+ nummerplaten hebben hun voordeel ook...
neem nu als hij gestolen is zal hij eenvoudiger gespot worden, tenzij ze het nr plaat er af vijzen maar dan valt het natuurlijk ook op...