Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Re: kleine vraagjes topic

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
tnerual
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 137
Joined: Sun 19 Jul 2009, 12:01
Location: Leuven

Re: kleine vraagjes topic

Post by tnerual »

awel kzeg t toch, gezichtsbedrof.. het leek blijkbaar zo toen voor mij

sorry
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: kleine vraagjes topic

Post by clio-tuning »

tnerual wrote:awel kzeg t toch, gezichtsbedrof.. het leek blijkbaar zo toen voor mij

sorry
Onderstaand bericht kon in mijn ogen iets minder grof. Eerst typ je om met ons te lachen en in de volgende zin geef je uw fout toe. Je bent op een PC bezit en niet op een typemachine, dus je kan lettertjes wegdoen hoor. :wink:
Maar allé, ik aanvaard met plezier uw excuses, niemand is perfect. :wink:
tnerual wrote: vooral zenne.. de ontluchting is verbonden met OVERLOOP HAHA.. goed aangeslote.. of lijkt da door de foto? percies alsof het slangetje van de ontluchting verbonden is met de overloop.. oei, ik was wss verkeerd.. maar geef toe, als dat het geval was, was het wel dom ;)

:P

sorry
User avatar
crazycamino
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1312
Joined: Fri 31 Dec 2004, 17:37

Re: kleine vraagjes topic

Post by crazycamino »

killingsnake wrote:Denk je dat? dat staat toch hoger dan het membraan? Zou dan allemaal in je luchfilterbak en carter-cilinder-uitlaat geraken als je meer goed afsluit..
bij mij liep het er toch langs daar uit :d
dk's costum
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 36
Joined: Tue 13 Jul 2010, 16:56
Location: Huldenberg

Re: kleine vraagjes topic

Post by dk's costum »

Hey mensen,

Weet dat ze hier bij ons hier in de bromshop de trekveertjes van DMP hebben,
Had al gezien dat ik er van 15 procent moet nemen, maar deze veertjes zijn uitgedrukt in kleuren(wit,paars,..) of rpm

Heeft iemand een idee welke ik moet nemen,

En gaat dit i.v.m met deze setup :
-65 cc DR
-Leovince
Liever een brommer dan een lief, Want op een brommer rij je tenminste wanneer je wil.
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: kleine vraagjes topic

Post by oldie »

Mag je met een bromfiets de trein nemen zoals met een fiets?
tleven kan soms zo mooi zijn
User avatar
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 3446
Joined: Wed 11 Jan 2006, 15:28
Location: Steenhuffel

Re: kleine vraagjes topic

Post by Sander »

oldie wrote:Mag je met een bromfiets de trein nemen zoals met een fiets?
Nope, omdat dat daar "gevaarlijke stoffen" ofzoiets inzitten, Snakie heeft me zoiets verteld :wink:
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: kleine vraagjes topic

Post by oldie »

pfffff neem dan het openbaar vervoer zeggen ze
tleven kan soms zo mooi zijn
the skullkid
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 178
Joined: Wed 23 Dec 2009, 23:47
Location: bree belgië

Re: kleine vraagjes topic

Post by the skullkid »

crazycamino wrote:
killingsnake wrote:Denk je dat? dat staat toch hoger dan het membraan? Zou dan allemaal in je luchfilterbak en carter-cilinder-uitlaat geraken als je meer goed afsluit..
bij mij liep het er toch langs daar uit :d
inderdaad ;) bij mijn carburator, liep het eerst uit de overloop, dus ik nieuwe vlotternaald gestoken, nog steeds vant zelfde, ik was het beu, ik heb daar toen ne bout in gestoken. toen liep het uit de ontluchting, weer van hetzelfde, gewoon bout ingestoken en opgelost, ding loopt nog steeds prachtig :d
When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have a single bit of talent left, and could say, "I used everything you gave me".
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: kleine vraagjes topic

Post by oldie »

kheb gisteren mijn uitlaatpoorten met de snake uitgefreesd naar 70%
Mr. Snakie verschoot zelf van de grootte van de ori poort normaal mocht er maar minder dan ne mm af maja da freeske moest zen geld opbrengen en daarom naar 70% i.p.v. 65% voor een langere levensduur
Waarom gaat malossi nu beter dan de andere de ori poort staat op 62.5% wat toch al een hoog resultaat is

ma nu vraag ik mij nog af als ik die tunnel nu uithol zodat ik een kleine extra expansievat creëer zou dit om op te trekken voor- of nadelig zen zijn.Voor top maakt het me niet uit.
Moet ik oppassen met uithollen van de tunnel voor inwendige spoelkanalen? :idea:

de beste trek bereik je met een sito
wat geeft een sito met getunde cilinder iemand getest? :evil: :evil:
tleven kan soms zo mooi zijn
User avatar
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3604
Joined: Sat 02 Aug 2008, 15:33
Location: Oost-vlaanderen

Re: kleine vraagjes topic

Post by killingsnake »

Bij malossie zitten er geen extra poorten in de buurt, die uitlaatgang mag je zo ver uitdiepen als je wilt. Het is eigenlijk de bedoeling dat je een rechte overgang hebt van een ovalen poort naar een rond uitlaatgat. Nu zit/zat er een gebogen stuk in wat de uitlaatgassen nog een stuk belemmerde. Het is dus niet de bedoeling om daar een hele kamer in te maken.

Dat de uitlaatpoort al redelijk groot was was wel te verwachten he, die mannen van malossi hebben gekozen voor een grote uitlaatpoort die nog goed betrouwbaar is, iemand die weet wat hij doet kan 'm groter maken maar dan slinkt de levensduur wel.. (oh, en de poort staat nu ongeveer op 67%, om toch nog ietswat betrouwbaar te houden). Heb wel de poorten overdreven gebeveld dat je zuigerveren toch niet blijven haken.

Gewoon testen, ik ben benieuwd! :d
Trasforma il meglio in 'massimo'
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: kleine vraagjes topic

Post by oldie »

sorry maar kheb dat vannacht nog eens uitgerekend maar

0.455ori x 62.5 = 28.4375 wat we in het begin hadde
0.46 geboord x 70 = 32.2 wat we achteraf hadde 32,5 ong
die tunnel staat vanvond loodrecht
eens em klaar is laat ik u zeker iet weten
gisteren een coole avond gehad 8) 8) 8) :-D :-D BIG thx :kiss: :love: :wink: :wink:
tleven kan soms zo mooi zijn
User avatar
Lucifer
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1462
Joined: Tue 22 Sep 2009, 18:42
Location: Eeklo-Lovendegem

Re: kleine vraagjes topic

Post by Lucifer »

heeft het uitvijlen van u membraam nu effect met ori carb en spruitstuk?

en heeft iemand foto waar de ophangpunten van een proma worden vastgemaakt?
User avatar
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3604
Joined: Sat 02 Aug 2008, 15:33
Location: Oost-vlaanderen

Re: kleine vraagjes topic

Post by killingsnake »

oldie wrote:sorry maar kheb dat vannacht nog eens uitgerekend maar

0.455ori x 62.5 = 28.4375 wat we in het begin hadde
0.46 geboord x 70 = 32.2 wat we achteraf hadde 32,5 ong
die tunnel staat vanvond loodrecht
eens em klaar is laat ik u zeker iet weten
gisteren een coole avond gehad 8) 8) 8) :-D :-D BIG thx :kiss: :love: :wink: :wink:
Np, twas wel plezant :lol: Kouwe drank, cornetto's, goeie muziek, leutige gasten en een camino die opgevoerd moet worden, wat moet ge nog meer hebben? 8)
Trasforma il meglio in 'massimo'
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: kleine vraagjes topic

Post by oldie »

Lucifer wrote:heeft het uitvijlen van u membraam nu effect met ori carb en spruitstuk?

en heeft iemand foto waar de ophangpunten van een proma worden vastgemaakt?
ik moet op die attack ook ophangpunten lassen maar bij mij zie je de oude punten nog staan ik zal straks foto's trekken en proberen te posten na mijn freeswerk

het effect zal ik pas volgende week ergens weten omdat ik nog op joints en lagers van de achtervario wacht, die kunnen iedere dag in de bus vallen, rotte belgischen DE POST :mad2: :mad2: :mad2: .

en ik heb bij de wallarooshop in rotselaar een echte polini zuiger besteld da zal zaterdag binnen zijn.
killingsnake wrote:
Np, twas wel plezant :lol: Kouwe drank, cornetto's, goeie muziek, leutige gasten en een camino die opgevoerd moet worden, wat moet ge nog meer hebben? 8)
de 6 goeie cijfers van de lotto :tetten: :tetten: :rofl: :rofl:
tleven kan soms zo mooi zijn
User avatar
Lucifer
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1462
Joined: Tue 22 Sep 2009, 18:42
Location: Eeklo-Lovendegem

Re: kleine vraagjes topic

Post by Lucifer »

@Oldie, ok bedankt, van die ophangpunten moet ik vooral weten waar je ze moet vastmaken aan achterbrug/blok. want ik heb er nu op gezet en ze zijn fout :S

en voor da membraam heb ik ook tijd :O moet nog zoveel doen voor ik kan beginnen monteren ;)
Post Reply