Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Re: kleine vraagjes topic

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
User avatar
slash
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 66
Joined: Sat 17 Jul 2010, 15:44
Location: eindhoven

Re: kleine vraagjes topic

Post by slash »

Ik zou nog laten weten hoe het af zou lopen met mijn slecht lopend blok.Ik heb weer een stationair lopende/draaiende camino.heb vele dingen geprobeerd,andere pakkingen,2 x caburateur schoon gemaakt,m'n ontsteking keer op keer afgesteld,andere bougies en ontzettend aan de luchtschroef gedraaid.niks hielp.vandaag weg geweest voor 'n andere sproeier.kreeg ik weer het advies om de carburateur schoon te maken.toen straks weer alles uit elkaar gehaald.zo viel 't mij op dat m'n blok bij de gaten van de achterste twee gaten nat was,dus onder het membraam.daarna alles losgedraaid was er los te draaien viel.heb het busje die onder de sproeier zit er ook uit gehad.daarna het inlaatspruitstuk van de carburateur losgedraaid en daar was ie ook al nat.toen ik hier aan rook kon ik de deo nog ruiken die ik er eergister rijkelijk overheen gespoten had.ik heb toen het rubber aan de carburateur verwisseld voor een iets kleinere uit een andere.daarna het spruitstuk weer bevestigd en zeer stevig aangedraaid.meteen naar de plaatjes van het membraam gekeken.die leken mij goed maar merkte dat bij het terugleggen van het membraam hij niet vlak op het blok ligt.heb er toen 'n malossi-membraam op gelegd,die leek iets rechter(of linker,ik ga 'm niet uitleggen :wink: )hierna ben ik weer alles terug gaan monteren.heb eerst alle bouten van de carburateur die het blok in gaan handvast gedraaid,toen voor iets strakker en daarna de achterste goed aangetrokken en daarna pas de voorste in verband met het wippen van het membraam.had 't idee dat ie zo het beste af zou sluiten.na het aansluiten van alle kabels en electro gestart en waarempel,je hoorde gewoon verbetering.na 'n paar metertjes rijden wilde hij zelfs bijna stationair blijven draaien.even warm gereden en toen toch aan de luchtschroef beginnen draaien en deze keer reageerde hij er wel op.draai ik 'm uit dan blijft ie lopen,draai ik 'm in dan slaat af.dit is mijn derde camino maar ik merk nu pas wat voor verschil een zo'n klein schroefje maakt.mijn excuses voor het lange verhaal maar ik hoop dat iemand anders er iets aan heeft.zo,klaar :tetten:
i hope i didn't brain my damage
MeXe
Verbannen
Verbannen
Posts: 355
Joined: Wed 09 Jun 2010, 17:34
Location: zolder

Re: kleine vraagjes topic

Post by MeXe »

kan iemand mij een foto laten zien wat je aan je linkerkant van je blok moet hebben bij een vario?
heb gegoogled nzo, maar overal een kap over, volgens mij is mijne niet compleet:s
Image
the skullkid
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 178
Joined: Wed 23 Dec 2009, 23:47
Location: bree belgië

Re: kleine vraagjes topic

Post by the skullkid »

hoezo denk je dat? wat doet die (niet)?
When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have a single bit of talent left, and could say, "I used everything you gave me".
User avatar
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3604
Joined: Sat 02 Aug 2008, 15:33
Location: Oost-vlaanderen

Re: kleine vraagjes topic

Post by killingsnake »

the skullkid wrote:school is nog ver weg :d en kzal zien :d is kijken wat ik nog vind hier :d
anders eens gaan bedelen in de garage, desnoods een euro ofzo geven ;)
Trasforma il meglio in 'massimo'
the skullkid
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 178
Joined: Wed 23 Dec 2009, 23:47
Location: bree belgië

Re: kleine vraagjes topic

Post by the skullkid »

killingsnake wrote:
the skullkid wrote:school is nog ver weg :d en kzal zien :d is kijken wat ik nog vind hier :d
anders eens gaan bedelen in de garage, desnoods een euro ofzo geven ;)
of gewoon de moeite doen om in de autoshop hier olie te gaan halen :d
When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have a single bit of talent left, and could say, "I used everything you gave me".
MeXe
Verbannen
Verbannen
Posts: 355
Joined: Wed 09 Jun 2010, 17:34
Location: zolder

Re: kleine vraagjes topic

Post by MeXe »

the skullkid wrote:hoezo denk je dat? wat doet die (niet)?
omdat gwn, xd ik heb dat gevoel, er is niks dat mijn riem tegenhoud duz
Image
User avatar
killingsnake
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3604
Joined: Sat 02 Aug 2008, 15:33
Location: Oost-vlaanderen

Re: kleine vraagjes topic

Post by killingsnake »

Maja, das zo een hele bus en er zit maar heel weinig in zo'n ding. Das weer een bus dat je over 7 jaar terugvind, volledig vol minus inhoud vertanding camino, aangezien ik geen andere toepassing weet voor die olie. In een garage kopen die mannen bussen/vaten van 500 liter ofzo.. Zo een klein dingske kan er wel vanaf zeker? :)
Trasforma il meglio in 'massimo'
User avatar
slash
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 66
Joined: Sat 17 Jul 2010, 15:44
Location: eindhoven

Re: kleine vraagjes topic

Post by slash »

MeXe wrote:kan iemand mij een foto laten zien wat je aan je linkerkant van je blok moet hebben bij een vario?
heb gegoogled nzo, maar overal een kap over, volgens mij is mijne niet compleet:s

misschien dat je je stofkapje mist.anders moet je op deze site eens bij how-to & en handleidingen kijken en dan bij "soorten overbrengingen".als je bij de vario-foto precies hetzelfde ziet als bij jouw camino dan mis je het stofkapje.kan volgens mij geen kwaad.
i hope i didn't brain my damage
MeXe
Verbannen
Verbannen
Posts: 355
Joined: Wed 09 Jun 2010, 17:34
Location: zolder

Re: kleine vraagjes topic

Post by MeXe »

ik mis iets (dacht het wel :( ) dat ster gedoe heb ik niet, ik heb gwn wat een de blok hangt.
Image
User avatar
slash
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 66
Joined: Sat 17 Jul 2010, 15:44
Location: eindhoven

Re: kleine vraagjes topic

Post by slash »

MeXe wrote:ik mis iets (dacht het wel :( ) dat ster gedoe heb ik niet, ik heb gwn wat een de blok hangt.

heb je misschien 'n foto van je vario?als je tegen die ster aankijkt mis je het stofkapje,kijk je niet tegen die ster aan dan mis je ook niks.
i hope i didn't brain my damage
MeXe
Verbannen
Verbannen
Posts: 355
Joined: Wed 09 Jun 2010, 17:34
Location: zolder

Re: kleine vraagjes topic

Post by MeXe »

slash wrote:
MeXe wrote:ik mis iets (dacht het wel :( ) dat ster gedoe heb ik niet, ik heb gwn wat een de blok hangt.

heb je misschien 'n foto van je vario?als je tegen die ster aankijkt mis je het stofkapje,kijk je niet tegen die ster aan dan mis je ook niks.
neen ik heb geen foto, maar heel dat ding waar de ster inzit is er ook niet.
snapje?
Image
User avatar
slash
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 66
Joined: Sat 17 Jul 2010, 15:44
Location: eindhoven

Re: kleine vraagjes topic

Post by slash »

MeXe wrote:
slash wrote:
MeXe wrote:ik mis iets (dacht het wel :( ) dat ster gedoe heb ik niet, ik heb gwn wat een de blok hangt.

heb je misschien 'n foto van je vario?als je tegen die ster aankijkt mis je het stofkapje,kijk je niet tegen die ster aan dan mis je ook niks.
neen ik heb geen foto, maar heel dat ding waar de ster inzit is er ook niet.
snapje?
oke. :d ik ging er van uit dat je wel kan rijden met je camino,maar jij mist voor de hele vario.kijk dan eens bij how-to & handleidingen en dan bij variorollen vervangen.dan zie je precies wat je moet hebben.
i hope i didn't brain my damage
MeXe
Verbannen
Verbannen
Posts: 355
Joined: Wed 09 Jun 2010, 17:34
Location: zolder

Re: kleine vraagjes topic

Post by MeXe »

heb je misschien 'n foto van je vario?als je tegen die ster aankijkt mis je het stofkapje,kijk je niet tegen die ster aan dan mis je ook niks.[/quote]

neen ik heb geen foto, maar heel dat ding waar de ster inzit is er ook niet.
snapje?[/quote]
oke. :d ik ging er van uit dat je wel kan rijden met je camino,maar jij mist voor de hele vario.kijk dan eens bij how-to & handleidingen en dan bij variorollen vervangen.dan zie je precies wat je moet hebben.[/quote]

ik snap er niks vn :(
Image
User avatar
slash
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 66
Joined: Sat 17 Jul 2010, 15:44
Location: eindhoven

Re: kleine vraagjes topic

Post by slash »

MeXe wrote:heb je misschien 'n foto van je vario?als je tegen die ster aankijkt mis je het stofkapje,kijk je niet tegen die ster aan dan mis je ook niks.
neen ik heb geen foto, maar heel dat ding waar de ster inzit is er ook niet.
snapje?[/quote]
oke. :d ik ging er van uit dat je wel kan rijden met je camino,maar jij mist voor de hele vario.kijk dan eens bij how-to & handleidingen en dan bij variorollen vervangen.dan zie je precies wat je moet hebben.[/quote]

ik snap er niks vn :([/quote]
http://www.camino-tuning.be/howto-manua ... 18926.html. kijk hier even,staan duidelijke foto's met hele duidelijke uitleg.kun je precies wat je wel hebt en wat niet.
i hope i didn't brain my damage
User avatar
petey666
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 294
Joined: Fri 11 Aug 2006, 10:57
Location: godsheide

Re: kleine vraagjes topic

Post by petey666 »

hoe krijgt ge uw lagers ook weer van uw kruk af? thx :)
Valentino Rossi ==> King with a crown forever
Post Reply