Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Vlotternaaldje versleten?
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
hoe kan je dat zien?? kan je deze ook verkeerd steken? is het erg?clio-tuning wrote:Vlotternaaldje versleten?

- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Als je de vlotternaald los in je carburator gooit dan zit ze fout. Echt fout monteren kan je de vlotternaald niet, anders zou hij serieus lekken/lopen.
Het puntje van de vlotternaald moet scherp en mooi kegelvormig zijn zonder ribbeltjes in.
Het puntje van de vlotternaald moet scherp en mooi kegelvormig zijn zonder ribbeltjes in.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Misschien O-ring versleten tussen vlotterbak en carbu ?MeXe wrote:waarom komt er overdreve veel benzine uit mijn overloop?? denk toch dat het dat is, dat buisje dat nog uitsteekt aan dat bakje van carbu?
@clio-tuning: zal er in de week is naar kijken, hij draait nu eindelijk
dus ga ik er ff niet aan prutsen
@sander: hoe weet je dat?

@sander: hoe weet je dat?

@ MeXe: Ik had dat ook dat er altijd naft uit men carbu liep, nieuwe vlotternaald gemonteerd, hielp niets, en dan een nieuw pakkingsetje voor carbu en was opgelost 
Weet iemand hoe ik aan "rode" lampjes geraak, tis voor achteraan, heb nu een wit glaasje en zou dan het lampje rood willen maken of eentje kopen 12V5W.

Weet iemand hoe ik aan "rode" lampjes geraak, tis voor achteraan, heb nu een wit glaasje en zou dan het lampje rood willen maken of eentje kopen 12V5W.
maar het loopt uit dat buisje dat er nog aanhangt e, dus niet tussen de groef doorSander wrote:@ MeXe: Ik had dat ook dat er altijd naft uit men carbu liep, nieuwe vlotternaald gemonteerd, hielp niets, en dan een nieuw pakkingsetje voor carbu en was opgelost

Uw camino vanachter 30cm opheffen en op de grond laten vallen doet da vlotterke soms ook goed vallen dat hij niet meer lekt.MeXe wrote:waarom komt er overdreve veel benzine uit mijn overloop?? denk toch dat het dat is, dat buisje dat nog uitsteekt aan dat bakje van carbu?
tleven kan soms zo mooi zijn
en als hij het dan wel nog blijft doen??oldie wrote:Uw camino vanachter 30cm opheffen en op de grond laten vallen doet da vlotterke soms ook goed vallen dat hij niet meer lekt.MeXe wrote:waarom komt er overdreve veel benzine uit mijn overloop?? denk toch dat het dat is, dat buisje dat nog uitsteekt aan dat bakje van carbu?

carbu open vlotternaald zien en indien nodig vervangen ori honda is tamelijk duur 22.5 euriesMeXe wrote:en als hij het dan wel nog blijft doen??oldie wrote:Uw camino vanachter 30cm opheffen en op de grond laten vallen doet da vlotterke soms ook goed vallen dat hij niet meer lekt.MeXe wrote:waarom komt er overdreve veel benzine uit mijn overloop?? denk toch dat het dat is, dat buisje dat nog uitsteekt aan dat bakje van carbu?
carbu open vlotternaald zien en indien nodig vervangen ori honda is tamelijk duur 22.5 euries[/quote]oldie wrote:
en als hij het dan wel nog blijft doen??
ow gedver :s duur grapje, kom ik bij 2dehands carbu niet goedkoper uit? en niet ori vlotternaaldje?

ow gedver :s duur grapje, kom ik bij 2dehands carbu niet goedkoper uit? en niet ori vlotternaaldje?[/quote]MeXe wrote:carbu open vlotternaald zien en indien nodig vervangen ori honda is tamelijk duur 22.5 euriesoldie wrote:
en als hij het dan wel nog blijft doen??
Nee je hebt die van dayang maar die lekken terug na 3 uur en een carbu moet je kunnen opendoen om te zien in welke staat die zich bevind
Je kan er altijd okkazie proberen te vinden neem de jouwe mee om te vergelijke je moet een mooie dikke stomp hebben en niet een stompje met een pinnetje die zen versleten caminoexpert heeft er zeker liggen
ik zou gwn een 2dehands carburator kopen en de meetste mensen vinden het niet erg dat je hem even openschroeft
gwn even vragen neem desnoods zelf even een schroevendraaier mee.
gwn even vragen neem desnoods zelf even een schroevendraaier mee.
waar moeten die kabels eigelijk allemaal komen? naft, bobijn, achterrem? want lijkt alsof het beetje weinig plaats is?

Ik heb de bougiedraad (dikke) + achterremkabel + elektrisch draadje onder men choke gelegt, de naftleding heb ik tussen spruitstuk carbu gelegt