Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Hoi, dus als ik het goed voorheb:
Als je er op zit, dan staat normaal mijn kraanje naar beneden, dus dan voor reserve kwartje draaien naar rechts.
Zou ik er dan nog 3km mee kunnen rijden?
Grts
Als je er op zit, dan staat normaal mijn kraanje naar beneden, dus dan voor reserve kwartje draaien naar rechts.
Zou ik er dan nog 3km mee kunnen rijden?
Grts
ja maar als je geen filter hebt weet ik ni of ge met ne schone carbu thuisgeraakt 

tleven kan soms zo mooi zijn
Er hangt precies een wit potje van ongeveer 10mm doorsnee onder mijn benzinnekraantjr, wip dit dan zeggen dat ik een filtertje heb?
Grts
Grts
Nee, daar zit juist een zeefje in, maar houdt niet veel tegen. Je plaatst best een benzinefilter, anders is binnenkort je carburator verstopt 

- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
tis ook een benzine filter ja, maar je steekt best een benzinefilter van een auto, die zijn beter.
Dat is wat sander wil zeggen ^^
Dat is wat sander wil zeggen ^^
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Filter deugt niet
. Vermoedelijk zit er in de originele zelfs een soort wol in, wat soms de carburator altijd doet verstoppen
Die wol of wat het ook is geraakt dan na jaren in benzine geweekt te zijn ontbonden en het haar geraakt dan in carb 

Trasforma il meglio in 'massimo'
Sander wrote:Nee, daar zit juist een zeefje in, maar houdt niet veel tegen. Je plaatst best een benzinefilter, anders is binnenkort je carburator verstopt
"Camino expert" heeft er kleintjes voor camino van DR voor 2,5euro

- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Zo van die kleintjes zijn ook kleine zeefjes, er is niks zo goed als een papierfilter van een auto.. De kleinste zijn niet zo groot en goed weg te steken zodat ze niet zichtbaar zijn.
Trasforma il meglio in 'massimo'
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
ik en sander hebben zo een grote zitten.
Bij sander zijn projectpagina staat een foto hoe ik en sadner hem proper geinstalleerd hebben
Bij sander zijn projectpagina staat een foto hoe ik en sadner hem proper geinstalleerd hebben
Als je de remkabels in de buitenkabels steekt, moet daar dan nog iets bij?
Vet ofzo? Olie?
Vet ofzo? Olie?
/
inwrijven met vet kan nooit kwaad ,kruipolie (wd40) zou ik ni doen 

Waarom niet?oldie wrote:inwrijven met vet kan nooit kwaad ,kruipolie (wd40) zou ik ni doen
En als ik ze eerst even door de (2takt) olie haal?
/
2takt olie is beter die blijft vettigNelder wrote:Waarom niet?oldie wrote:inwrijven met vet kan nooit kwaad ,kruipolie (wd40) zou ik ni doen
En als ik ze eerst even door de (2takt) olie haal?
WD40 of kruipolie droogt uit en dan blijft alleen vuil stof achter wat nog meer tegenhoud

Zijn er nog leovinci uitlaten te verkrijgen is nog niet voor direckt en wat kosten deze