Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Klopt.
En zou iemand mij nog even kunnen zeggen wat de standaard afstelling van de lucht en rolantieschroef is?
En zou iemand mij nog even kunnen zeggen wat de standaard afstelling van de lucht en rolantieschroef is?
/
Ik dacht 1,5 toeren uitdraaien, heb je carbu al goed gereinigd ? Geen vuil in benzinetank, heb je deftige benzinefilter steken ?Nelder wrote:Klopt.
Camin0_DriVeR_68 wrote:hallo, wat is de maximumbandenmaat achteraan voor een camino zonder dat er iets sleept?ik dacht 2.75 maar weet het nie zeker
idd 2,75" dan heb je nog 1mm over

tleven kan soms zo mooi zijn
-
- -= Advanced Member =-
Hallo
Ik wil mijn camino starten met een boormachine. Vind het lastig dat ik telkens de straat moet aflopen om die in gang te steken. Start ook niet zo goed.
Gebruiken jullie een speciaal koppelstuk om op de boormachine te zetten?
Ik wil mijn camino starten met een boormachine. Vind het lastig dat ik telkens de straat moet aflopen om die in gang te steken. Start ook niet zo goed.
Gebruiken jullie een speciaal koppelstuk om op de boormachine te zetten?
gewoon het verlengstuk van een doppenset afzagen en in de boorkop steken

of er eentje kopen

of er eentje kopen

tleven kan soms zo mooi zijn
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
kost voor alle 3 doppensetmaten mss maar 2 euro en een beetje hier in de plaatselijke doe het zelf
. Zuiver koppelstuk boormachine-dop he..

Trasforma il meglio in 'massimo'
Carb is zaterdag nog maar gereinigd. Kheb een nieuw dr filtertje steken.Sander wrote:Ik dacht 1,5 toeren uitdraaien, heb je carbu al goed gereinigd ? Geen vuil in benzinetank, heb je deftige benzinefilter steken ?Nelder wrote:Klopt.
Kdenk dat hij proper is, maar hoe check je dat?
/
2,5 toer uitdraaien. Verder is dat amper te controleren behalve dan weer kuisen. Heb je je contactpuntjes goed afgesteld?
Anders doe je dat allemaal ineens he:
carbu kuisen en contactpuntjes controleren en zo steeds meer oorzaken uitsluiten. Een verraderlijke vind ik altijd die benzinekraan en slang. Luchtbellen in dat slangetje zijn niet gewenst. Die kun je er uit halen door de onderste vijs van je carbu los te draaien (niet eruit!) en dan benzinekraan open en wachten tot er benzine onder uit je carbu loopt en dan die vijs dichtdoen. Dat werkt bij mij altijd goed om die luchtbellen eruit te halen.
Anders doe je dat allemaal ineens he:
carbu kuisen en contactpuntjes controleren en zo steeds meer oorzaken uitsluiten. Een verraderlijke vind ik altijd die benzinekraan en slang. Luchtbellen in dat slangetje zijn niet gewenst. Die kun je er uit halen door de onderste vijs van je carbu los te draaien (niet eruit!) en dan benzinekraan open en wachten tot er benzine onder uit je carbu loopt en dan die vijs dichtdoen. Dat werkt bij mij altijd goed om die luchtbellen eruit te halen.
? Ik haal geen benzineslang bij de gamma. Die haal ik bij een brommerwinkel/ fietsenwinkel en dan bij voorkeur een doorzichtige zodat ik kan zien of er benzine stroomt richting mijn carburateur
als je er toch langsmoet kun je meteen kijken he 

- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Wel opletten dat het tegen benzine bestand is, anders zal het bvb verharden...
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Hoi
Ik ben wat op de sukkel met mijn voorwiel. Mijn band sleept namelijk plots aan mijn voorspatbord. Vooraan is alles origineel wat betreft wiel en spatbord.
nu denk ik dat het aan 2 dingen kan liggen, ofwel is mijn spatbord vervrongen, ofwel zit ik met een foute bandspanning en zorggen de noppen van mijn band voor het trillend/slepend effect.
zijn er nog veel voorkomende oorzaken die ik over het hoofd zie? mijn wiel, as, voorvork enzo zijn nochtans allemaal "kaarsrecht".
indien het mijn voorspatbord is die vervrongen is, dan twijfel ik nog tussen een origineel voorspatbord of een sportspatbordje. Ik ga wel door weer en wind met mijn camino naar mijn werk. En ik hoorde dat je bougie sneller nat komt door zo een klein sportspatbordje.
grts Benneth
Ik ben wat op de sukkel met mijn voorwiel. Mijn band sleept namelijk plots aan mijn voorspatbord. Vooraan is alles origineel wat betreft wiel en spatbord.
nu denk ik dat het aan 2 dingen kan liggen, ofwel is mijn spatbord vervrongen, ofwel zit ik met een foute bandspanning en zorggen de noppen van mijn band voor het trillend/slepend effect.
zijn er nog veel voorkomende oorzaken die ik over het hoofd zie? mijn wiel, as, voorvork enzo zijn nochtans allemaal "kaarsrecht".
indien het mijn voorspatbord is die vervrongen is, dan twijfel ik nog tussen een origineel voorspatbord of een sportspatbordje. Ik ga wel door weer en wind met mijn camino naar mijn werk. En ik hoorde dat je bougie sneller nat komt door zo een klein sportspatbordje.
grts Benneth