Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
wat is de maat van den band
bij 2 1/2 kan het zijn dat je de dremel moet boven halen
tleven kan soms zo mooi zijn
2. 1/4, wat bedoel je met de dremel boven halen?oldie wrote:wat is de maat van den band
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Oliekeerring 17x25.5x7: Honda nummer: 91201-GB7-631Tinus wrote:ik ben op zoek naar de stuknummer van de oliekeering 17x25.5x7
Oliekeerring 15x25.5x7: Honda nummer: 91201-147-003
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Benneth wrote:2. 1/4, wat bedoel je met de dremel boven halen?
laat maar bij 2.1/4 mag er niets raken bij 2.1/2 moet je met de dremel sommige hoekjes bewerken

iemand ervaring met glaswol veranderen op een Simonini S ?
Ik dacht dat die SImonini S zelfs met nieuwe glaswol nog enorm veel geluid produceert maar kzen ni zeker vanwa ik zeg
anders ga ik er mischien een andere demper op voorzien

Ik dacht dat die SImonini S zelfs met nieuwe glaswol nog enorm veel geluid produceert maar kzen ni zeker vanwa ik zeg
anders ga ik er mischien een andere demper op voorzien

- metsinsons
- -= Camino Freak =-
simonini's maken altijd redelijk veel geluid omdat het toerenpijpen zijn.. op lage toeren maken ze evenveel geluid als andere
ik zou er geen andere demper op zetten want dan verneuk je dit zeldzaam stuk en kom je tot de conclusie dat hij evenveel lawaai maakt 

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

hebben jullie ook het "probleem" dat de vorkpoten speling hebben op de fourche zelf?
dus als je met je voorrem remt bewegen de poten naar achter... is niet veel maar merk je wel hard!
iemand eventueel idee om dit op te lossen?
dus als je met je voorrem remt bewegen de poten naar achter... is niet veel maar merk je wel hard!
Heb zelfde probleem, al andere fourche gestoken nog steeds hetzelfde... Dat zijn gewoon Camino fourchkes dat wat zijn uitgesleten...Lucifer wrote:hebben jullie ook het "probleem" dat de vorkpoten speling hebben op de fourche zelf?

- metsinsons
- -= Camino Freak =-
inderdaad, ik heb hier ook lang mee gesukkelt
ik heb nu een fourche met weinig speling gekocht. 

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

hoi,
ik heb juist me tankje gespote me primer.
maar nu merk ik dat ik rond het tankgat en randen, de primer een gebroken oppervlakte heeft
ik heb me fource spatbard achterrekje enzo ook al geprimed. maar daar had ik dat probleem niet.
iemand een idee??
grtzz
ik heb juist me tankje gespote me primer.
maar nu merk ik dat ik rond het tankgat en randen, de primer een gebroken oppervlakte heeft

ik heb me fource spatbard achterrekje enzo ook al geprimed. maar daar had ik dat probleem niet.
iemand een idee??
grtzz

- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Waar spuit je? En met wat voor type verf? spuitbus of iets anders?
Trasforma il meglio in 'massimo'
In de kelder. wat bedoel je met type? Motip spuitbuskillingsnake wrote:Waar spuit je? En met wat voor type verf? spuitbus of iets anders?

- killingsnake
- -= Camino Addict =-
Hoe warm is het in je kelder? Heb je wel goed ontvet?
Trasforma il meglio in 'massimo'