Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Hij moet natuurlijk op open staan als je ermee gaat rijden he
En reserve is denk ik voor als je benzine op is, dan moet je hem op reserve zetten en dan kun je nog een klein eindje verder.
Als je er een tijdje niet me gaat rijden moet je hem wrs best op gesloten zetten.
Ik heb ook nog een vraagje. Bestaan er motorblokjes (voor een vario) die expres begrenst zijn? Bijvoorbeeld voor een A-klasse?
Zo ja, hoe kun je die dan 'ontgrenzen'
Sir_Michiel wrote:Ik heb ook nog een vraagje. Bestaan er motorblokjes (voor een vario) die expres begrenst zijn? Bijvoorbeeld voor een A-klasse?
Zo ja, hoe kun je die dan 'ontgrenzen'
Nja, niet echt, cilinder, vario ster daar zijn begrenzingen en binnenin het carter van een A-klasse, zorgt ervoor dat je geen originele B-klasse cilinder kan plaatsen maar denk niet dat da begrenst
-Mijn luchtfilter is uitgepoetst, nu is mijn snelheid plots 10km/u meer. Als ik er meer 2takt op doe, zakt mijn snelheid dan terug? Het vreemde is dat alles origineel is, en toch gaat hij naar de 40km/u. Als ik een nieuwe dichtingsring steek, origineel voor potje honda camino 50cc, is er dan kans dat hij gewoon 25 a 30 loopt?
-Mijn bougie is nat met olie, of ik nu mijn luchtstelschroef meer open of dicht draai er veranderd niks... Heeft dit ook te maken met mijn luchtfilter die is uitgekuist?
inderdaad gaat makkelijker , maar wat gebeurd er draait je achterwiel niet rond ? ( dan heb je een compresiebeestje gemaakt) of draait het wel rond maar lukt het niet? dan kan je riem door slippen door de vele compressie.
andy1979 wrote:inderdaad gaat makkelijker , maar wat gebeurd er draait je achterwiel niet rond ? ( dan heb je een compresiebeestje gemaakt) of draait het wel rond maar lukt het niet? dan kan je riem door slippen door de vele compressie.
dat van dat makkelijker starten snap ik niet? maar het gaat toch niet want deze is niet aangesloten opdat het wringde met het stuur..
euhm jah het achterwiel draait moeilijker rond als eerst, maar draait toch goed genoeg nrml maar het is precies of dat de koppeling/startschoenen de krukas niet willen laten draaien.
Sir_Michiel wrote:Hij moet natuurlijk op open staan als je ermee gaat rijden he
En reserve is denk ik voor als je benzine op is, dan moet je hem op reserve zetten en dan kun je nog een klein eindje verder.
Als je er een tijdje niet me gaat rijden moet je hem wrs best op gesloten zetten.
Eigenlijk is dit nogal logisch
jha heb ik vernomen maar , wat is nu weer open , is het naar boven of juist naar beneden?xd ik heb nog een orginele
eens een camino liefhebber ... = altijd een camino liefhebber
Als je de kleine 'c' kunt lezen, dan is hij closed, dus dicht. Je kunt ook langs de andere kant horizontaal zetten en dan zieje de 'r' staan van reserve.