Waarschijnlijk vlotterbakdichting dat lekt, nieuwe kopen kan wonderen doen

Moderator: -Camino Crew-
het kan zijn dat ook gewoon u vlotter blijft hangenTomas wrote:Hey ,
ik heb een probleemke ,
ik heb mijne carbu goed uitgekuist enzo .
Maar toen ik er is mee reed zag ik dat hij lekte .
Weet iemand hoe dat dat kan komen?
Benneth wrote:Hoi
Ik heb de schroef van de sproeier er af gehaald en doorgeblazen. Dien ik de sproeier er ook uit te halen? Want bij mij kwam die er in elk geval niet zomaar uit.
Onderaan bij de overloop van de vlotterbak zit ook nog een schroef, diend deze helemaal te zijn ingeschroefd?
Ik had gisteren namelijk het volgende voor: m'n carbu uitgekuist, er terug opgestoken, halve literfles benzine aan m'n kader gebonden en met darm naar carbu. Hij lekt benzine want m'n carbu staat nat aan de boven en onderkant. Heb er nog niet mee gereden en nog niet laten draaien. Aangezien het lek ergens bovenaan begint snap ik niet goed waar hij zou kunnen lekken. Had nochtans het gevoel dat m'n benzinedarmpje goed spande en heb er noh een kabelbindertje rond gedaan.
Kbegrijp er niks meer van.
Kan iemand me uit de nood helpen?
Grts en alvast merci!
Ik zal het nooit meer doencamino_expert wrote:@standreww
nie mee tikken op de grond voor de vernevelaar er uit te krijgen
En dat wil nu just lukken dat mijne zwarte met de choke op blijft draaien en volle gas rijdt die perfect.camino_expert wrote:ik zal nog is een truk delen voor carbu's dat stilvallen
ma wel kot open gaan
en meestal met choke naar voor blijven draaien
Dat straaltje, moet dat blijven stralen zolang ik spuit met carbcleaner?camino_expert wrote:...u zal zien het vliegt er uit
en dan kunde testen met carbu of brakeclean dat het straaltje komt
en dan blijft hij zowieso draaien
voila weeral een handige uitleg