Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Re: kleine vraagjes topic

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
User avatar
kristof caminolover
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 971
Joined: Tue 04 Dec 2007, 17:25

Re: kleine vraagjes topic

Post by kristof caminolover »

Bedankt, het bleek de koppakking te zijn die aan het einde van zijn leven was...

Nu heb ik nog een vraagje,

Ik zit dus met een DR65 cc+ proma attack uitlaat( + polini trekveertjes)
en ik ree voorbij zo een bord, " u rijdt ... km/uur "

Daar kwam 57 op
Is deze snelheid realistisch met deze setup ? want het lijkt alsof ik veel sneller rijdt :tetten:
Image
User avatar
ben999
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 918
Joined: Fri 03 Jun 2011, 23:21
Location: Westmeerbeek

Re: kleine vraagjes topic

Post by ben999 »

Is nog wel realistisch.. Als je iets sneller wilt probeer eens een andere vario.

En het lijkt inderdaad altijd sneller met een uitlaatje dat wat meer herrie maakt :lol:
Met een hamer past ALLES!

Ben's crosser project :
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 28611.html
Fusioncaraudio
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 174
Joined: Sat 22 Nov 2008, 16:16
Location: iddergem

Re: kleine vraagjes topic

Post by Fusioncaraudio »

Is een onrealistische snelheid, ik haal met een 70 athena en een proma circuit, fast arrow ster en aangepaste gewichten 80 tot 85 echte per uur dus ik zou teleurgesteld zijn in jouw plaats ;)
Een honda camino is net zoals een vrouw, wanneer je er op zit wil je er niet meer af!
Fusioncaraudio
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 174
Joined: Sat 22 Nov 2008, 16:16
Location: iddergem

Re: kleine vraagjes topic

Post by Fusioncaraudio »

ben999 wrote:Is nog wel realistisch.. Als je iets sneller wilt probeer eens een andere vario.

En het lijkt inderdaad altijd sneller met een uitlaatje dat wat meer herrie maakt :lol:
andere gewichten zul je bedoelen zeker met een aangepaste ster ;)
andere vario is voor mij scooter vario en das al iets verder gaan ;)
Een honda camino is net zoals een vrouw, wanneer je er op zit wil je er niet meer af!
User avatar
kristof caminolover
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 971
Joined: Tue 04 Dec 2007, 17:25

Re: kleine vraagjes topic

Post by kristof caminolover »

ik zit nu met een 6 bill vario, met een b klasse ster.
Tgoh teleurgesteld, eigelijk vind ik dit wel nog goed, het gevoel dat je snel gaat maar eigelijk toch niet haha :p
Nee in verband met de politie wil ik toch wat voorzichtig zijn...
Dubbele boss, ik weet dat deze prestaties niet al te best zijn maar ik vraag me dan af wat dit concreet wil zeggen. Gelijk te stellen aan een origineel potje of ?

Bedankt alvast voor de snelle antwoorden
Image
Fusioncaraudio
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 174
Joined: Sat 22 Nov 2008, 16:16
Location: iddergem

Re: kleine vraagjes topic

Post by Fusioncaraudio »

als je voorzichtig wil zijn kan je altijd een potje gebruiken, die zo met een vijs aan de zijkant van het potje dat je kan uidraaien, als je met een 65cc een ''fast arrow'' potje en een fast arrow ster met gewichten rijd zal het ook wel al redelijk goed bollen hoor ;) dat is iederen zijn keuze he ;D hou je liever de proma is dat ook goed

grtz
Een honda camino is net zoals een vrouw, wanneer je er op zit wil je er niet meer af!
User avatar
kristof caminolover
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 971
Joined: Tue 04 Dec 2007, 17:25

Re: kleine vraagjes topic

Post by kristof caminolover »

Gelijk heb je Fusioncaraudio !
Ik wil zowat de middenweg tussen origineel en "snel"
Zo'n dubbele boss uitlaat is optisch heel mooi maar ik wil ook niet dat het een echte slak wordt, daarom vraag ik me af wat de prestaties hiervan zijn :)

Nogmaals dank
Image
Fusioncaraudio
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 174
Joined: Sat 22 Nov 2008, 16:16
Location: iddergem

Re: kleine vraagjes topic

Post by Fusioncaraudio »

hey kristof zeg maar Jens hoor :p

Ja zo een dubbele bos vind ik persoonlijk zo iets voor de show, kheb ook zo een potje gehad met een vijs langs de zijkant persoonlijk vind ik ze echt wel goed hoor, dubbele bos is zo een doffer geluid, maar kwa prestatie's durf ik er mij niet over uit te spreken, ik kweet niet of deze uitlaat wel goeie presatatie's heeft, ik zou dan eerde gaan voor de proma die je hebt of het potje, maar monteer zeker een fast arrow ster met gewichten (niet die van fast arrow zelf want dat vind ik persoonlijk niet zo een goeie gewichtjes)

grtz Jens
Een honda camino is net zoals een vrouw, wanneer je er op zit wil je er niet meer af!
User avatar
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 3446
Joined: Wed 11 Jan 2006, 15:28
Location: Steenhuffel

Re: kleine vraagjes topic

Post by Sander »

kristof caminolover wrote:ik zit nu met een 6 bill vario, met een b klasse ster.
Tgoh teleurgesteld, eigelijk vind ik dit wel nog goed, het gevoel dat je snel gaat maar eigelijk toch niet haha :p
Nee in verband met de politie wil ik toch wat voorzichtig zijn...
Dubbele boss, ik weet dat deze prestaties niet al te best zijn maar ik vraag me dan af wat dit concreet wil zeggen. Gelijk te stellen aan een origineel potje of ?

Bedankt alvast voor de snelle antwoorden
Ik heb met de dubbele BOS gereden, optrekken is slechter als Proma, Leovince, snelheid valt wel mee, in de buurt van Proma, Leovince :wink: Maar die sound is wel mooi! 8)
User avatar
kristof caminolover
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 971
Joined: Tue 04 Dec 2007, 17:25

Re: kleine vraagjes topic

Post by kristof caminolover »

Bedankt Jens en Sander !

Jammer dat die BOS uitlaat zo duur is, anders zou je eentje kopen om te proberen en dan nog eventueel aan de kant te leggen, bij deze gaat die prijs zo hard de hoogte in
Kga erover nadenken, bedankt voor de tips !

Kristof
Image
Fusioncaraudio
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 174
Joined: Sat 22 Nov 2008, 16:16
Location: iddergem

Re: kleine vraagjes topic

Post by Fusioncaraudio »

Hey Kristof

Persoonlijk vind ik dat ook allemaal veel geld, in der tijd koste een proma mss tussen de 2500 en 3000 belgische frank en dat er nu mensen zijn op het forum die zelfs 80 euro vragen voor een ''namaak!'' proma van technigas, ik heb er 2 gekocht van die namaak proma's. Die dempers zijn echt zo waardeloos en ik vind 80 euro zelfs veel te veel voor zo een uitlaat, Bij quartzsp kost die nog steeds 80 of 85 euro, zit ongeveer rond de prijs zoals vroeger, maar hij vergeet wel dat het replica's zijn ;) bij Kurt staan ze nu 60 euro ofzo en ik geloof dat de demper die daarbij zit van Polini is
Tja een Dubbele BOS gaat echt de hoogte in, kheb onlangs een dubbele bos gevonden bij een opkuis en ik dacht dat die voor camino was op het eerste zicht, bij nader inzicht had ik na 2 minuten door dat hij voor puch maxi was, dus dat was BALEN :shock:
Sommige hier op het forum gaan echt hoog met hun prijzen en vragen echt schatten van mensen voor de meest stomme onderdelen omdat ze zeldzaam zijn, er is altijd wel een gek die de vraagprijs geeft, de echte ruil en wisseltijd en uitprobeer tijd met iemand anders gerief van vroeger bestaat niet meer, Camino word voor sommige onder ons een geldklopperij en geen hobby meer, jaar na jaar worden ze zeldzamer en vele weten dit ;)

ik zou toch eens nadenken over die BOS hoor, hou je best bij een Proma of een Potje zoas ik zei, het zal je een pak besparen in je portefuille ook ;)

Grtz Jens
Een honda camino is net zoals een vrouw, wanneer je er op zit wil je er niet meer af!
User avatar
kristof caminolover
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 971
Joined: Tue 04 Dec 2007, 17:25

Re: kleine vraagjes topic

Post by kristof caminolover »

Ja das waar Jens...
Het is zoals je zegt, het is de prijs die een gek ervoor wilt geven natuurlijk.
Ik heb hier die proma attack liggen met dubbele polymerdemper, teutjes nog op. ben eens benieuwd wat ik ervoor zou krijgen moest ik hem later willen verkopen...


Kristof
Image
Fusioncaraudio
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 174
Joined: Sat 22 Nov 2008, 16:16
Location: iddergem

Re: kleine vraagjes topic

Post by Fusioncaraudio »

als ik van jouw was zou ik die houden hoor, dubbele polymer is zeldzaam maarja, der bestaan er blijkbaar nog nieuw he, op het forum staat één aangeboden splinter nieuw, 3 biedingen en ze zitten bijna aan 100 euro, das er gewoon over, kheb die dubbele ook ooit gehad in prachtstaat, is niets meer dan een hoop kabaal bij mekaar, just for show meer niet ;)
bij mij moet dat nooit veel kosten ;)
Bij een paar hier opt forum is Camino een ''opbrengst'' voor mij is het een Passie en een hobby!
Ik ga hier geen namen noemen ;)

Grtz
Een honda camino is net zoals een vrouw, wanneer je er op zit wil je er niet meer af!
User avatar
ben999
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 918
Joined: Fri 03 Jun 2011, 23:21
Location: Westmeerbeek

Re: kleine vraagjes topic

Post by ben999 »

Fusioncaraudio wrote:
ben999 wrote:Is nog wel realistisch.. Als je iets sneller wilt probeer eens een andere vario.

En het lijkt inderdaad altijd sneller met een uitlaatje dat wat meer herrie maakt :lol:
andere gewichten zul je bedoelen zeker met een aangepaste ster ;)
andere vario is voor mij scooter vario en das al iets verder gaan ;)
Ik bedoelde echt een andere... Zo ver vind ik da precies ni gaan...
Met een hamer past ALLES!

Ben's crosser project :
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 28611.html
alfonso
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 46
Joined: Thu 17 Mar 2011, 11:32
Location: antwerpen

Re: kleine vraagjes topic

Post by alfonso »

kristof caminolover wrote:Ja das waar Jens...
Het is zoals je zegt, het is de prijs die een gek ervoor wilt geven natuurlijk.
Ik heb hier die proma attack liggen met dubbele polymerdemper, teutjes nog op. ben eens benieuwd wat ik ervoor zou krijgen moest ik hem later willen verkopen...


Kristof
Teutjes zijn blijkbaar nog steeds nieuw te verkrijgen bij mbshop dacht ik. Alé, staan toch nog op de website.
Post Reply