Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

problemen met choke

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
benjamin_282
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 6
Joined: Wed 12 Sep 2012, 16:36
Location: lokeren

problemen met choke

Post by benjamin_282 »

hallo, ik heb wat problemen met myn choke van myn camino, als hij koud staat start ik hem met choke naar voor (aan) en hy blyft mooi draaien. maar tydens het rijden gaat de choke af maar als ik dan bv moet stilstaan ergens dan valt de brommer helemaal stil ;s iemand oplossingen? mvg, Benjamin
User avatar
element
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 595
Joined: Sun 23 May 2010, 08:21
Location: eeklo (oost vlaanderen)

Re: problemen met choke

Post by element »

benjamin_282 wrote:hallo, ik heb wat problemen met myn choke van myn camino, als hij koud staat start ik hem met choke naar voor (aan) en hy blyft mooi draaien. maar tydens het rijden gaat de choke af maar als ik dan bv moet stilstaan ergens dan valt de brommer helemaal stil ;s iemand oplossingen? mvg, Benjamin
Welkom op het forum

Ge moet uw carburator eens uitblazen
Volg deze handleiding eens :wink:

http://www.camino-tuning.be/handleiding ... 26609.html" onclick="window.open(this.href);return false;
benjamin_282
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 6
Joined: Wed 12 Sep 2012, 16:36
Location: lokeren

Re: problemen met choke

Post by benjamin_282 »

element wrote:
benjamin_282 wrote:hallo, ik heb wat problemen met myn choke van myn camino, als hij koud staat start ik hem met choke naar voor (aan) en hy blyft mooi draaien. maar tydens het rijden gaat de choke af maar als ik dan bv moet stilstaan ergens dan valt de brommer helemaal stil ;s iemand oplossingen? mvg, Benjamin
Welkom op het forum

Ge moet uw carburator eens uitblazen
Volg deze handleiding eens :wink:

http://www.camino-tuning.be/handleiding ... 26609.html" onclick="window.open(this.href);return false;
danku ;d
Post Reply