Hallo,
ik ben stijn, 30 jaar en heb mij recent mijn eerste camino aangekocht.
In de goeie ouwe tijd toen ik nog jong was en haar begon te krijgen op vreemde plaatsen, had ik een wallaroo die buiten een malossi kit en een sito uitlaat volledig origineel was.
Nadien ben ik overgeschakeld op een mbk nitro waar ik mij toen volledig mee heb laten gaan, hebo manston 70cc, grotere carb, polini for race uitlaat, polini vario en zo gaat het nog even verder.
Ik heb lange tijd zonder brommer gezeten maar een tijd terug kriebelde het toch en heb ik een camino a klasse gekocht van '76 die ik nu terug zo dicht mogelijk naar origineel aan het zetten ben.
Omdat ik dus absoluut niet op de hoogte ben van camino's leek het mij geen slecht idee om mij hier aan te melden en hopelijk iets ervan te leren.
grtz
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
voorstelling
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
Re: voorstelling
Hoi Stijn ,
Welgekomen hierro
het is geen slecht idé naar hier te komen een zeer goed
zelfs
Veel plezier enz hier op het forum .
En tot een deezer op de chat
Grtz
Jerry
Welgekomen hierro

het is geen slecht idé naar hier te komen een zeer goed

Veel plezier enz hier op het forum .
En tot een deezer op de chat

Grtz
Jerry

Zeer fijn dat je hem origineel wil herstellen!
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Welkom op camino-tuning.be! 

#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Welkom Stijn veel plezier hier en veel foto's plaatsen hebben we graag het oog wil ook wat he 

- kadettgsiboy
- -= Camino Addict =-
Ik heb vandaag net foto's genomen, ik zal ze er morgen opzetten.element wrote:Welkom Stijn veel plezier hier en veel foto's plaatsen hebben we graag het oog wil ook wat he
zoals beloofd, hier de foto's, op de achtergrond trouwens de wallaroo waar alles mee begonnen is,... na al die jaren nog steeds aan het wachten op een nieuwe krukas

de lak is niet al te best meer maar eerst zien dat hij motorisch in orde staat

de lak is niet al te best meer maar eerst zien dat hij motorisch in orde staat