Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Voorstelling

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Diccen
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 10
Joined: Sat 29 Jun 2013, 22:25
Location: Antwerpen

Voorstelling

Post by Diccen »

Hallo CT,

Ik ben Andries, 29 jaar jong, uit de Kempische zandgrond getrokken en herplant in hartje Antwerpen. Heb momenteel nog geen camino en dus ook 0,0 ervaring maar hoop daar met de "zomer" voor de deur zo snel mogelijk verandering in te brengen.

Ben na wat opzoekwerk op internet tot de vaststelling gekomen dat dit forum zowat de meest complete bron van informatie is en daarom heb ik me hier ook aangemeld om mijn zoektocht naar een camino (en het pruts- en sleutelwerk dat daarna volgt) aan te vatten.

Ik heb vorig jaar mijn wagen verkocht omdat ik op 10 min wandelen van mijn werk woon. Hoewel ik in en rond Antwerpen overal wel raakt met het openbaar vervoer mis ik toch het gevoel van vrijheid om eens ergens naartoe te rijden zonder mij aan bepaalde tijdstippen te houden en 4 keer over te stappen.

Oplossing: koop een fiets

Luie en leukere oplossing: koop een Camino

Bij deze dus op zoek naar een exemplaar met liefst zo weinig mogelijk werk aan en niet te hard getuned. Heb meer een cruise filosofie om op St-Anneke ne crème-glace te gaan eten in plaats van met de Camino naar het sportpaleis te sjeezen om op Reverze te gaan boenken.
User avatar
den Ives
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1871
Joined: Sun 09 Dec 2012, 18:03
Location: far,far, away

Re: Voorstelling

Post by den Ives »

Welkom Andries, het juiste adres heb je al gevonden :wink: er staan er hier een paar te koop maar ik weet natuurlijk niet wat je budget is
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
User avatar
standreww
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2632
Joined: Fri 26 Aug 2011, 22:40
Location: België

Re: Voorstelling

Post by standreww »

Welkom!! Goede beslissing om een Camino'tje te gaan zoeken.
Het zijn mooie en fijne brommertjes om te onderhouden en mee te rijden.

Veel plezier op ct!
User avatar
borgharen
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1971
Joined: Sat 26 Jan 2008, 15:01
Location: Maastricht-Limburg

Re: Voorstelling

Post by borgharen »

Welkom hier.. :wink:
vario@max

Re: Voorstelling

Post by vario@max »

welcome bij camino tuning,
veel plezier en vertier hier :-D
User avatar
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 3446
Joined: Wed 11 Jan 2006, 15:28
Location: Steenhuffel

Re: Voorstelling

Post by Sander »

Welkom Andries, leuke intro! :wink:
Post Reply