Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Telefoon opladen met 6 volt?

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
Bramvdkraan
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 11
Joined: Sat 16 Mar 2013, 15:22

Telefoon opladen met 6 volt?

Post by Bramvdkraan »

Hallo Allemaal,

Over twee weken vertrek ik met mijn camino om voor ruim 4 weken door zweden en noorwegen te touren. Motorisch is hij helemaal super, dus ik heb het volle vertrouwen dat hij het volhoudt.

Ik wil graag onderweg mijn telefoon op kunnen laden, heeft iemand zoiets al geprobeerd? ik heb er niks over kunnen vinden.

Ik heb gezocht, maar er blijken niet veel mensen met accu rond te rijden...
Ik heb mijn originele accubak weer op mijn custom gemonteerd, alle bedrading aangesloten zoals in het boekje vermeld staat, maar nu meet ik op de 2 draden die naar de accu moeten gaan en daar staat een spanning van 1 volt DC over, ook op hoge touren.
Iemand enig idee?
Of heeft iemand een ander idee hoe ik mijn telefoon kan opladen tijdens het rijden? :oops:
Bram
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: Telefoon opladen met 6 volt?

Post by clio-tuning »

Je spanning dat de spoelen opwekken gelijkrichten met een bruggelijkrichter en dan afvlakken op 6V.
Check http://www.camino-tuning.be/andere-f7/i ... 30765.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply