Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

voorstelling

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
martyr
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 1
Joined: Thu 30 May 2013, 21:42
Location: holsbeek

voorstelling

Post by martyr »

hoi camino lovers,

zo'n 22jaar geleden mijn eerste mino'tje gekocht en uren sleutelplezier gehad,we probeerden zo'n beetje alles om het optrekken en de snelheid te verbeteren met de middelen die er waren en na een tijdje ken je genoeg om de brommers van de oudere gasten in het dorp te onderhouden en te tunen...mhh was een zalige tijd als ik er nu aan terugdenk,veel geleerd en gezien maar dan wordt je 18 jaar en moet het brommertje wijken voor een auto spijtig genoeg.ik heb de vele onderdelen en brommertjes nagenoeg weggeven en da's iets waar ik nu zeker spijt van heb gezien de prijzen van vandaag
17 jaar nadat mijn laatste camino de deur uitging wegens aankoop auto toch terug de draad opgenomen dankzij een
buurman die ineens met een "cadeau" voor de deur stond...een oude stoffige camino van 1978 gevonden in een schuur
mijn gedacht was dat wrakje zo snel mogelijk te laten bollen zodat ik samen met mijn oudste zoon wat kon crossen in het veld maar eenmaal je begint te sleutelen en ziet dat er redelijk wat onderdelen ontbreken of stuk zijn loopt dit natuurlijk al snel uit de hand :lol:
maw jongere camino bijgezocht en heel wat onderdelen van in "onzen tijd" tweedehands of nieuw aangekocht om terug iets volledig naar men zin ineen te flansen.dit is aardig gelukt en ik kan de buren teisteren met het gejank van mijn proma'ke :wink:
ben vooral verschoten van de prijzen die worden gevraagd voor onderdelen zowel nieuw als occasie,het leuke is wel dat je als 35 jarige wat kapitaalkrachtiger bent dan op je 16 jaar en dus (welliswaar achter de rug van de vriendin die het virus echt niet deelt :roll: )vanalles kan aankopen waar je vroeger maanden moest voor sparen...
het gaat dus niet bij deze éne mino blijven,ik heb inmiddels de meeste onderdelen bijeengezocht voor nummer 2 die ik graag motorisch tot het uiterste (of dicht daarbij :wink: )zou bewerken en dan denk ik dat de info en gedachten die hier op de site worden uitgewisseld méér dan welkom zouden zijn :)
greetz,

Martyr
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: voorstelling

Post by clio-tuning »

Mooie intro!
Welkom op camino-tuning.be!
vario@max

Re: voorstelling

Post by vario@max »

een mooi verhaal :P
welcome bij camino tuning :wink:
User avatar
den Ives
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1871
Joined: Sun 09 Dec 2012, 18:03
Location: far,far, away

Re: voorstelling

Post by den Ives »

Mooie Intro, Welkom onder de gelijk gezinde, en vooral je zal er van verrast staan leeftijdsgenoten !!!! :wink:

Bij deze nodig ik U dan ook van harte uit op de mid summer meeting die doorgaat in Zoersel op 18 augustus aanstaande
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
User avatar
standreww
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2632
Joined: Fri 26 Aug 2011, 22:40
Location: België

Re: voorstelling

Post by standreww »

Welkom!
User avatar
borgharen
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1971
Joined: Sat 26 Jan 2008, 15:01
Location: Maastricht-Limburg

Re: voorstelling

Post by borgharen »

welkom hier. :wink:
Post Reply