Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Kennismaking

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Johan72
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 1
Joined: Mon 26 Aug 2013, 12:26
Location: Binderveld

Kennismaking

Post by Johan72 »

Hallo, ik ben Johan woonachtig in de omgeving van Sint-Truiden, In mijn 'jonge' jaren heb ik een gele custom gehad, spijtig genoeg weggedaan. Nu heb ik ongeveer een maand terug een blauwe camino van 1984 deze had lang stilgestaan zo goed als volledig uit mekaar gedraaid cilinder laten boren, carburator zuiver gemaakt, gestart en hij ging perfect. alleen wil hij niet stationair blijven draaien. De carburator op een andere motor gezet en die draaide perfect! Iemand een idee?? Gr Johan
User avatar
camino cheezer!!!
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 714
Joined: Mon 14 Jan 2008, 18:24
Location: sint lievens esse, herzele

Re: Kennismaking

Post by camino cheezer!!! »

Welkom Johan :wink: , als de carbu op een andere motor perfect draait zou ik eens vbeginnen zoeken naar valse lucht .. ( deo truc als je die kent ? ) :wink: Ik weens je veel plezier met je minootje :-D :thumbsup:
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) :D .
User avatar
standreww
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2632
Joined: Fri 26 Aug 2011, 22:40
Location: België

Re: Kennismaking

Post by standreww »

Welkom Johan.
Tja het zijn rare carburateurtjes.

Ik had een zwarte b-klasse. Carb gekuisd en als ik op de camino zat kwam ik niet vooruit.
Met het wiel los van de grond ging die goed.
Toen een andere carb gemonteerd, probleem opgelost.

Nu komt het rare. Ik heb hier een camino staan met 65cc op.
De kapotte carb erop gezet. En die rijd wel perfect.

Rare dingen die carbs. Probeer eens een te monteren waarvan je zeker bent dat hij goed is.
Een van een rijdende dus.
User avatar
borgharen
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1971
Joined: Sat 26 Jan 2008, 15:01
Location: Maastricht-Limburg

Re: Kennismaking

Post by borgharen »

Welkom Johan op het c-t forum :wink:
Post Reply